|

زلیخا ایران ۶۰ ساله شد؛

(عکس و ویدیو) جشن تولد لوکس و شاهانه کتایون ریاحی!

کتایون ریاحی جشن تولد 60 سالگی خود را در هتل مهر یزد و با حضور دوستان و خانواده اش برگزار کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

کتایون ریحایی بازیگر اسبق سینما که بعد از ایفای نقش زلیخا در سریال یوسف پیامبر از دنیای بازیگری خداحافظی کرد جشن تولد 60 سالگی خود را باشکوه و تجمل زیاد در هتل مهر یزد برگزار شد.

در این مراسم علی زند وکیل حضور داشت و چند آهنگ به افتخار کتایون ریاحی به صورت زنده اجرا کرد.

راز جذابیت کتایون ریاحی در 60 سالگی چیست؟

در هنگام دیدن سریال یوسف پیامبر نکته ای تحسین برانگیز وجود داشت و آن انتخاب او در نقش زلیخا بود! این ستاره محبوب به خاطر داشتن چهره ای شاداب به خوبی از پس جوانی و زیبایی سحرانگیز زلیخا برآمد.

آنچه که بیش از هر چیز در چهره کتایون ریاحی جلب توجه می کند، نگاه گیرا، لبخند مهربان و پوست صافش است. اگر نگاهی به عکس های او بیندازیم، متوجه خواهیم شد که او هیچ گاه در آرایش دچار افراط نمی شود. موهایش را بیشتر اوقات در بالا جمع می کند و از پوشیدن رنگ های روشن و تجربه استایل های متفاوت ترسی به دل راه نمی دهد.

5165680

زیبایی چهره کتایون ریاحی دلایل دیگری نیز دارد که از قلب مهربان و اخلاق خوبش سرچشمه می گیرد. او به انجام تلاش های بشردوستانه معروف است و همه از او به خوبی یاد می کنند. در کنار تمامی این عوامل ورزش، مسافرت و نوشتن را نیز اضافه کنید. احتیاج به گفتن نیست که یک زندگی آرام و به دور از اضطراب تا چه حد می تواند در آرامش روح و زیبایی صورت تاثیرگذار باشد.

این دو بازیگر زیبا، بدون شک عمل های زیبایی انجام داده اند؛ اما بی انصافی خواهد بود که رمز زیبایی و جذابیت آنها را که در دهه ششم عمر خود به سر می برند، تنها یک شاهکار جراحی دانست و نقش ورزش، تغذیه مناسب، سلیقه عالی در آرایش و انتخاب لباس و البته خوش شانسی های ژنتیکی را نادیده گرفت.

biography-katayoun-riahi-24

یکی از مزیت های این بازیگر زیبا لب های طبیعی و زیبایش است. او جنبه طبیعی لب های خود را حفظ می کند و احتیاجی به دادن حجم به آن ندارد. همیشه یا یک رژ کم رنگ و براق یا یک رژ سرخ به لب هایش می زند. کلا این ستاره زیبا هیچ گاه در آرایش زیاده روی نمی کند. موهایش را نیز بیشتر اوقات به سادگی براشینگ می کند و از مدل های عجیب و غریب دوری می ورزد. مونیکا برای این که چشم های بادامیش را زیباتر سازد، از یک سایه دودی تیره استفاده می کند و یک خط چشم نازک مشکی یا قهوه ای می کشد که نگاه او را گیراتر سازد. او به خاطر پوست صافش احتیاجی به استفاده بیش از اندازه از کرم پودر ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها