|

کیوان امام وردی بزرگ ترین پرونده تجاوز تاریخ ایران

کیوان الف متجاوز سریالی دانشجویان دختر کیست؟

کیوان الف پسر دهه هفتادی که به تعداد قابل توجهی از دانشجویان پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران تجاوز کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

کیوان الف نام پسر دهه هفتادی است که گویا دانش‌آموخته رشته باستان شناسی دانشگاه تهران بوده و اطراف میدان انقلاب، کتابفروشی داشته است. بر اساس ادعاها با ارتباط و اغفال شماری از دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال‌های اخیر، به تعداد قابل توجهی از دانشجویان این مجموعه، تجاوز کرده است.

ماجرای تجاوز کیوان الف

انتشار روایت‌های متعدد از فردی به نام کیوان الف نشان داد این فرد تلاش می‌کرد با بی هوش کردن زنان و دختران به وسیله نوشیدنی دست ساز به آنان تجاوز کند. این فرد در ابتدای انتشار روایات قربانیان در فضای مجازی نوشت: "بعد از تموم شدن اتهامات من هم حرف دارم. " انتشار گسترده روایات، هشتگ کیوان امام را به ترند توئیتر تبدیل کرد و بیش از ۶ هزار توییت با این هشتگ منتشر شد.

بیانیه دانشگاه تهران در خصوص کیوان امام

در این میان دانشگاه تهران با انتشار بیانیه‌ای مبهم در خصوص خبر منتشر شده در فضای مجازی توضیح داد و نوشت که کیوان امام، فارغ‌التحصیل سال ۱۳۸۹ مقطع کارشناسی دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی بوده است و از تاریخ مذکور، هیچ ارتباط آموزشی، پژوهشی و اداری با دانشگاه تهران نداشته و ندارد.

این دانشگاه در بیانیه خود ضمن اظهار تأسف در خصوص اتهامات وارد شده به این فرد در فضای مجازی، اعلام کرده بود که بررسی و رسیدگی به این موارد با توجه به فارغ‌التحصیلی فرد از حیطه اختیارات و اراده دانشگاه خارج است، اما دانشگاه تهران نهایت همکاری را با مراجع قانونی ذی‌ربط برای بررسی موضوع انجام خواهد داد. 

جزییات بازداشت کیوان امام وردی که شیطان تهران لقب گرفت 

کیوان امام متهم است که طی 10سال فعالیت مجرمانه، با ریختن طرح دوستی با دختران، مخصوصا دختران دانشجو آنها را به خانه‌اش کشانده و پس از خوراندن نوشیدنی مسموم، به آنها تجاوز می‌کرد. پس از دستگیری او، رسیدگی به پرونده‌اش در شعبه سوم دادسرای امنیت اخلاقی تهران آغاز شد و این در حالی بود که با انتشار خبر دستگیری این فرد، 20 نفر از دخترانی که در دام سیاه او گرفتار شده بودند از وی شکایت کردند.

بیشتر بخوانید: تجاوز به خانم منشی جوان توسط آقای رئیس !

(عکس) کیوان امام و ماجرای تجاوز به دختران و پسران دانشجو

کیوان امام وردی، متجاوز سریالی: خوب کاری کردم!

 

درگیری کیوان الف با زندانیان

10 نفر از این افراد با مراجعه به دادسرا و مواجهه حضوری با متهم او را شناسایی و شکایتشان را مطرح کردند و 10 نفر دیگر که برخی از آنها ساکن خارج از کشور هستند تلفنی با دادسرا تماس گرفته و ماجرایی را که برایشان اتفاق افتاده بود شرح دادند. در حالی ‌که رسیدگی به این پرونده ادامه داشت، کیوان امام به اندرزگاه زندان اوین منتقل شد تا اینکه چند روز پیش به بازپرس پرونده خبر رسید که او در جریان درگیری با تعدادی از زندانیان جرایم سیاسی در این اندرزگاه مصدوم شده است.

به ‌گفته زندانیانی که به این متهم حمله کرده بودند، کیوان.‌الف در زندان قلدری کرده بود و وقتی آنها نسبت به جرایمی که مرتکب شده بود به او اعتراض کردند، او مدعی شده بود که «خوب کاری کردم، هر وقت با خانواده شما این کار را کردم، شما بیایید و حرف بزنید.» آنها نیز به همین دلیل با او درگیر شده بودند که در جریان این درگیری متهم که دچار جراحت جزئی شده بود به بهیاری زندان منتقل و مدوا شد و پس از آن بازپرس پرونده دستور انتقال او به بند دیگری را صادر کرد.

منبع: ایمنا، برخط نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها