|

محسن تنابنده مهمان شهاب حسینی در همرفیق + بیوگرافی

جدیدترین قسمت همرفیق شهاب حسینی با حضور محسن تنابنده و بهترین رفیقش پنج شنبه 18 دی پخش می شود.

لینک کوتاه کپی شد

پنجمین قسمت از برنامه «همرفیق» با اجرای شهاب حسینی که در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، میزبان محسن تنابنده خواهد شد این قست پنج شنبه 18 دی پخش می شود. همرفیق یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی است.

در هر قسمت از این برنامه، هنرمندان و چهره‌های سرشناسی به عنوان مهمان حضور خواهند داشت. پیش از این نوید محمدزاده، هوتن شکیبا، پژمان جمشیدی و فاطمه معتمدآریا، در این برنامه حضور پیدا کرده‌اند. همرفیق هر هفته به صورت انحصاری از وب سایت نماوا پخش خواهد شد.

بیوگرافی محسن تنابنده

محسن تنابنده (زاده ۲۶ فروردین ۱۳۵۴) فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.محسن تنابنده  فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است. او فیلم نامه نویس و بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. و همه او را با بازیگر نقش نقی در سریال نوروزی پایتخت می شناسند. 

تا قبل از حضور او در سریال نوروزی پایتخت کمتر کسی وی را می شناخت اما بعد از حضور او در مجموعه پایتخت در نقش نقی معمولی توانست به خوبی شناخته شود. تنابنده در جشنواره فجر سال 95 نیز جایزه بهترین بازیگر مرد را برای بازی در فیلم فراری دریافت کرد.

ازدواج و همسر

محسن تنابنده متاهل می باشد و در آبان ماه سال 1394 با روشنک گلپا ازدواج کرد. خطبه عقد این زوج را سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق جاری کرد. ثمره این زندگی یک پسر خوشگل بنام نامی متولد سال 96 می باشد.

بیشتر بخوانید: همرفیق محسن تنابنده در برنامه شهاب حسینی کیست؟

 

شروع فعالیت حرفه ای

 به صورت حرفه ای فعالیت خود را سال 1374 وقتی 20 ساله بود از نمایش بار عالم و پس از آن با نمیاش جریان عصبی که هر دو نوشته حسن وارسته بود شروع کرد. کنار بازی، نویسندگی را از سال 84 وقتی 30 ساله بود با نوشتن فیملنامه فیلم چند میگیری گریه کنی شروع کرد و سال 85 هم سریال زندگی به شرط خنده را نوشت.

شهرت در تلویزیون

بازیگری در قاب تلویزیون را با سریال مامور بدرقه در سال 87 شروع کرد تا اینکه با دومین تجربه خود سال 89 با سریال پایتخت و نقش معمولی به اوج شهرت رسید. در ادامه با ضبط شش فصل این مجموعه به چهره شناخته شده تبدیل شد.

منبع: فتوکده، بیتوته، شهرآرانیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها