|

دستگیری پاپ به جرم قاچاق کودک صحت دارد؟

دستگیری پاپ فرانسیس اعظم به جرم قاچاق کودک صحت دارد؟ این خبر هنوز تایید و یا تکذیب نشده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

توئیت های منتشر شده در فضای مجازی گزارش کرده اند که پاپ فرانسیس ( رهبر کاتولیک های جهان ) به جرم انواع بزهکاری ، از جمله قاچاق کودک دستگیر شده است. روز گذشته یک توئیت بسیار جالب در توئیتر مبنی بر دستگیری پاپ فرانسیس و رئیس جمهور واتیکان ارسال شده است. مضمون این توئیت به شرح زیر است: 

مأمور پلیس ویژه ایتالیا : بله ما امروز صبح پاپ را در صبحگاه دستگیر کردیم. آنجلوس(...) در مکانی مخفی و در حال بازجویی از او هستیم. ما می دانیم که شخصی مهم از آمریکا آمده است تا با او صحبت کند اما هنوز نمی دانیم چه کسی است!

گفته می شود که پاپ برای ۸۰ مورد قاچاق کودک و‌ بزهکاری دستگیر شده است. در ادامه و در تصویر زیر می توانید متن این توئیت را مشاهده کنید. 

Capture

دستگیری پاپ به جرم قاچاق کودک صحت دارد؟

هنوز هیچ مرکزی رسمی و نهاد دولتی در کشور های ایتالیا یا واتیکان این خبر را تایید و یا تکذیب نکرده اند. به نظر می رسد که این شایعات در فضای مجازی گریبانگیر پاپ فرانسیس اعظم رهبر کاتولیک های جهان نیز شده باشد.

فوری: برخی از منابع اطللاعاتی در ایتاللیا دستگیری پاپ فرانسیس را در جریان تیراندزای های شب گذشته در ایتالیا و قطعی برق در واتیکان تایید کرده اند. بعضی نیز از این اتفاق اظهار بی اطلاعی کرده اند.

جزئیات جدید از دستگیری پاپ فرانسیس اعظم

در یک توئیت دیگر منتشر شده در فضای مجازی گفته شده است که در قطعی برق دیشب در واتیکان پاپ فرانسیس به دلیل 80 مورد اتهام از جمله قاچاق کودک و انسان ، پورنو گرافی، قاچاق مواد مخدر و تقلب بازداشت شده است!!

این کاربر در توئیتر ادعا کرده است که صدای تیر اندازی های شب گذشته در ایتالیا مربوط به شللیک سازمان اطلاعات ایتالیا و ورود به به ساختمان محل سکونت پاپ بوده است.  برخی گزارش ها حاکی از آن است که روز گذشته افراد بسیاری به اتهام جرایم مختلف در واتیکان دستگیر شده اند. اگرچه هنوز نام افراد بازداشت شده در واتیکان منتشر نشده است. اما کاربران توئیتر از دستگیری پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان در واتیکان خبر داده اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها