|

(عکس) ابراز عشق به شیوه پسر دیوید بکام!

بروکلین بکام، به قول قدیمی‌ها یک دل نه صد دل، عاشق یک هنرپیشه آمریکایی به نام نیکولا پلتز شده و این عشق را به شیوه‌های مختلف جار می‌زند. …

لینک کوتاه کپی شد

خالکوبی کردن نامه عاشقانه و دو چشم در پشت گردن، کار هر کسی نیست؛ به همین دلیل تتو‌های جدید بروکلین، پسر ۲۱ ساله دیوید و ویکتوریا بکام، خبرساز و بحث‌برانگیز شده است.

بروکلین بکام، به قول قدیمی‌ها یک دل نه صد دل، عاشق یک هنرپیشه آمریکایی به نام نیکولا پلتز شده و این عشق را به شیوه‌های مختلف جار می‌زند.

از پر کردن صفحه اینستاگرامش با تصویر بوس و بغل کردن نیکولای ۲۶ ساله، تا خالکوبی اسم و عکس و یادگاری‌های او در جای جای بدنش.

او حتی نام مادر بزرگ نیکولا را هم که چندی پیش درگذشت، بر روی دست خود خالکوبی کرده است.

خالکوبی جدید بروکلین که ابروهای زیادی را بالا و فک‌های بسیاری را پایین انداخته، متن کامل یادداشت عاشقانه‌ای است که چندی پیش از نامزدش نیکولا پتلز دریافت کرده است؛ نامه‌ای به این مضمون که تو بهترین زندگی منی، از ته دل دوستت دارم و هر وقت پریشان بودی این نامه را بخوان؛ بعد هم امضا: خانمی آینده‌ات.

600f2ea72e5fd.image

بروکلین، عشق به خالکوبی را از پدر نامدارش، دیوید بکام به ارث برده؛ بدن این فوتبالیست بازنشسته و مشهور انگلیسی هم پر از خالکوبی‌های جور واجور است.

فقط دعا کنید رابطه نیکولا و بروکلین، مانند رابطه دیوید و ویکتوریا بکام دوام آورد؛ و الا پاک کردن این همه #تو، آن هم با لیزر، کار آسانی نیست.

03

منبع: BBC

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها