|

جلوگیری از فاجعه در متروی کرج -تهران!

با توجه به احتمال واژگونی قطار اقدامات فنی لازم توسط عوامل مترو صورت گرفت و خط اصلی کرج به تهران ترمیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

از واژگونی قطار مترو کرج ـ تهران با هوشیاری مأموران پلیس جلوگیری شد. 

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران از بازداشت سارقی خبر داد که پابند و پیچ ومهره ریل مترو کرج ـ تهران را سرقت کرده بود و گفت: با توجه به خطرات احتمالی همچون واژگونی قطار ، مأموران، عوامل تعمیرات و مدیر خط مترو را سریعاً در جریان قرار دادند.

سرهنگ علیرضا ناصری‌نژاد درباره بازداشت سارق پیچ و پابندهای ریل مترو اظهار کرد: عاملان گشت نامحسوس کلانتری 181 وردآورد فردی را حین سرقت پابند و پیچ و مهره ریل مترو مشاهده کردند لذا با توجه به وجود خطرات احتمالی مانند واژگونی قطار قبل از اقدام به دستگیری سارق در اقدامی هوشمندانه عوامل تعمیرات و مدیر خط مترو را سریعاً در جریان قرار دادند.

دستگیری+سارق+خط+ریل+مترو+

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: با توجه به احتمال واژگونی قطار اقدامات فنی لازم توسط عوامل مترو صورت گرفت و خط اصلی کرج به تهران ترمیم شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: همزمان با این اقدامات، تیم عملیات کلانتری 181 وردآورد نسبت به دستگیری متهم اقدام کرده و از داخل کوله‌پشتی وی، تعداد زیادی بستهای فلزی نگهدارنده ریل را کشف کردند و در بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد متهم دارای هشت فقره سرقت است که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

ناصری‌نژاد متذکر شد: سرقت این متهم عملی خطرناک بود و ممکن بود باعث خروج قطار از ریل و حادثه‌سازی برای شهروندان شود که هوشمندی و سرعت عمل پلیس موجب پیشگیری از یک حادثه دلخراش شد و این اقدام همکاران من به نوعی داستان دهقان فداکار کار را در ذهن انسان تداعی می‌کند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها