|

(عکس) این سگ 100 میلیارد ثروت دارد!

یک سگ خوش شانس پس از درگذشت صاحب خود،5 میلیون دلار به ارث برد و تبدیل به یک سگ فوق ثروتمند شد. در اینجا به تعریف ماجرای این سگ خوشبخت می پر…

لینک کوتاه کپی شد

سگی به نام لولو که تنها 8 سال سن دارد، اکنون به لطف سخاوت صاحب 84 ساله خود، بیل دوریس که در سال پیش در گذشت، بقیه عمر خود را می تواند در ناز و نعمت سپری کند. 

طبق وصیت صاحب این سگ خوش شانس، او پس از درگذشت دوریس، صاحب 5 میلیون دلار و تبدیل به یک سگ فوق ثروتمند شد و سر و صدای زیادی را در صفحات مجازی به پاکرد. 

دوریس به علت داشتن یک شغل تمام وقت،بیشتر اوقات از خانه دور بود و به همین علت یکی از دوستان نزدیکش به لولو رسیدگی می کرد. در حقیقت او یک تاجر موفق، مجرد و سالخورده بود که پس از مرگ تمام ثروتش نصیب این سگ خوش اقبال شد. 

او همچنین در وصیت نامه خود نوشته بود که: "دارایی من تنها باید صرف تامین نیاز های لولو شود و تنها کسی که پس از من از او مراقبت می کند، دوست صمیمی ام مارتا بورتون است". 

مارتا نیز در این باره گفت:" این سگ از بچگی در کنار دوریس بزرگ شد و من نمی دانم عشق او به سگش را چگونه توصیف کنم و فقط می توانم بگویم که او پیش از گرفتن سرپرستی لولو به شدت احساس تنهایی می کرد و تنها مونسش در این هشت سال، همین سگ وفادارا بوده و من هم قصد دارم تا توسط دارایی بر جا مانده دوریس، در خانه خودم در نشویل از این سگ نگهداری کنم". 

این زن 88 ساله همچنن بیان کرد که لولو علاقه زیادی به بازی در بیرون از منزل دارد و به خوبی می تواند از خود مراقبت کند و از عهده کار هایش بر بیاید و بنابریان نیازی نیست که او در این سن بالا هر بار برای بیرون رفتن در کنار لولا باشد. 

او همچنین در توئیتی به شوخی گفت: " او قطعا نمی تواند همه دارایی خود را خرج کند اما به شدت دوست دارد این کار را امتحان کند".

اما در کنار تعریف این ماجرای جالب باید گفت هنوز مشخص نشده که پس از مرگ لولو، مابقی ثروت دوریس به چه کسی تعلق می گیرد و صرف چه اموری می شود. در واقع او تنها به تامین نیاز های سگ خود فکر می کرد وبه اینکه پس از مرگ او چه اتفاقی برای دارایی هایش می افتد، اهمیت چندانی نمی داد. 

0_lulu-dog40_lulu-dog2Lulu-the-Border-Collie1_lulu-dog1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی