|

گران ترین جراحی های پلاستیک سلبریتی ها

بسیاری از سلبریتی ها شهرت جهانیخود را مدیون عمل های جراحی و تغییر چهره ناگهانی خود هستند. در اینجا با تعدادی از آنها آشنا می شویم.

لینک کوتاه کپی شد

به طور متوسط سالانه دو میلیون جراحی پلاستیک در آمریکا انجام می شود که در صد زیادی از آنرا سلبریتی ها تشکیل می دهند اما آنچه که جالب به نظر می رسد این است که اکثر این جراحی ها شامل تغییرات اندکی همانند عمل بینی یا گونه نمی شود و در حقیقت خیلی از آنها نه تنها زیبایی طبیعی افراد را از بین می برد، بلکه چهره آنها را به کلی تغییر می دهد وحتی در مواقعی چهره زیبای آنان را به صورت وحشتناک و غیر طبیعی تبدیل می کند.

در اینجا با تعدادی از سلبریتی هایی که به چنین عمل های جراحی پر خطر و پر هزینه تن داده اند، آشنا می شویم. 

1- دوناتلا ورساچه 

نام این برند معروف برای شناختن این طراح و مدل ایتالیایی وبنیان گزار شرکت ورساچه کافی است تا او را به خوبی بشناسیم و همچنین اینکه او یکی از ثروتمند ترین زنان جهان است نیز قطعا نیازی به گفتن ندارد و در واقع همین ثروت فراوان او را تشویق کرده تا خود را زیر تیغ عمل های گوناگونی با لیزر، تزریق بوتاکس و موارد دیگر قرار دهد و تمام این عمل هایی که باعث شده چهره او را به کلی تغیر دهد، به ارزش 25 هزار دلار تخمین زده شده است. او به علاوه در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرد که به حفظ چهره طبیعی برای خانم ها هیچ اعتقادی ندارد و از این گونه جراحی های پلاستیک لذت بسیاری می برد. 

donatella-versache-before-after-plastic-surgery-80311

2- کیتیلین جانر 

کتلین جانر که پیش از عمل جراحی پلاستیک خود به عنوان بروس جانر شناخته می شد، در فرایند تبدیل خود از یک مرد به یک زن، توجه مجلات و روزنامه های خبری بی شماری را به خود جلب کرد. او در این باره اظهار کرد که همیشه احساس می کرد که یک زن در پشت چهره مردانه اش پنهان شده و برای آشکار کردن آن چیزی در حدود پنج ملیون دلار هزینه کرد اما سوال اینجا است که او چگونه این عمل بزرگ را انجام داد؟ در حقیقت او در ابتدا با عمل بینی و لیزر موهای زائد بدن خود، این کاررا آغاز کرد و سپس نوبت به جراحی های عمقی تر رسید و در پایان باید گفت که کل این فرایند تغییر چهره تنها ده ساعت به طول انجامید. 

caitlyn-jenner-then-now-76483

3- لیل کیم 

این خواننده و بازیگرمعروف آمریکایی، معروف به کیبرلی دنیس جونز، در اواسط و اواخر دهه 90 به یک ستاره تبدیل شد و در سال 2008 به جرمی که مطالب زیادی در مورد آن منتشر نشده به مدت یک سال به زندان افتاد و پس ازآن تصمیم گرفت تا چهره خود را تغییر دهد و با ظاهر خود، طرفدارانش را متحیر کند. او برای روشن سازی پوست تیره خود پنج هزار دلار، برای عمل سینه هشت هزار دلار، برای عمل جراحی بینی چهار هزار دلار و برای چربی سوزی بدن خود سه هزار دلار هزینه کرد. 

lil-k-before-after-plastic-surgery-80314

4- شارون آزبورن 

شارون، یکی از مجریان برنامه استعداد یابی آمریکا است که بیشتر به خاطر چهره منحصر به فرد و موهای شرابی رنگ خود شهرت دارد. او چند سال پیش تصمیم گرفت تا عمل های جراحی گوناگونی را همانند لیپوساکشن، بزرگ کردن سینه و چندین عمل دیگری را انجام دهد و در مجموع نیز 160 هزار دلار هزینه کرد. 

sharon-osbourne-plastic-surgery-21061

5- مایکل جکسون 

این ستاره مشهور پاپکه از با استعداد ترین نوازندگان و خوانندگان آمریکا به شمار می آید، پس از مرگ نیز شهرت جهانی خود را حفظ کرد. او در طول زندگی، جراحی های پلاستیک زیادی را بر چهره خود انجام داده و در واقع می توان گفت که این عمل های جراحی او را به کلی به شخص دیگری تبدیل کرد. او در حقیقت در یکی از مصاحبه خود اعلام کرد که به یک بیماری به نام ویتیلیگو مبتلا شده که باعث می شود رنگدانه های پوست صورتش به تدریج از بین برود و از این جهت تصمیم گرفت تا عمل های جراحی گوناگونی همانند عمل فک، لیفتینگ جشم، عمل بینی و جراحی های بیشمار دیگری را بر چهره خود انجام دهد و در مجموع چیزی بیش از یک میلیون دلار برای انجام آنها هزینه کرد. 

michael-jackson-plastic-surgery-99838

6- شر بونو 

این خواننده و بازیگر معروف آمریکایی نیز، جراحی های محتلفی همانند تزریق بوتاکس، کشیدگی پلک، عمل بینی و جراحی کمر وانجام داده و در مجموع هفتصد و پنجاه هزار دلار هزینه کرده است. 

cher-plastic-surgery-30779

7- ژاکلین ویندلنشتاین 

این سلبریتی در حقیقت بیشتر برای عمل های جراحی بیشماری که بر چهره خود انجام داده معروف شده و می توان گفت که ظاهر کنونی او تفاوت چندانی با چهره بیش از عمل نکرده و این در حالی است که به علت انجام این جراحی ها و به ویژه به علت کشیده تر شدن چشم هایش نسبت به قبل از عمل های جراحی، به "زن گربه ای" معروف شده و در مجموع بیش از شیش میلیون دلار برای انجام آنها هزینه کرده است. 

jocelyn-wildenstein-plastic-surgery-93935

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها