|

داستان بازگشت مجری جنجالی به ایران!

صبا راد با مانی راهنما ازدواج کرد و از ایران رفت اما مدتی است که به ایران برگشته و ایرانگردی می کند.

لینک کوتاه کپی شد

صبا راد با نام اصلی فاطمه متولد سی آبان ماه سال پنجاه و هشت است و از سال ۱۳۷۵ به عنوان گوینده رادیو وارد رسانه ملی شد و سپس در برنامه «به خانه برمیگردیم» شبکه ۵ تبدیل یه یک از مجریان مطرح در دهه نود شد.

صبا راد با مانی راهنما ازدواج کرد و از ایران رفت اما مدتی است که به ایران برگشته و ایرانگردی می کند. تصاویر ایرانگردی صبا راد در روزهای کرونایی کشورمان در بهمن ماه ۹۹ بازتاب های زیادی در میان اینستاگردها داشته است.

صباراد

صبا راد چندی پیش از شایعه ممنوع التصویری اش به ترکیه رفت اما پس از گذشت بیست و یک سال فعالیت در رسانه ملی، ترجیح داد از برنامه به خانه برمیگردیم هم خارج شود. او گفته بود که قادر به ادامه فعالیت در رسانه ملی نیست.

صدای گیرای و نگاه نافذ سبب شده بود تا صبا راد مجری مسلط در برنامه های خانوادگی باشد. اکنون بیش از نیم میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و می تواند کلکسیون مد ولباس ها و اکسسوری های این مجری سرشناس سال های نه چندان دور را مرور کرد.

صباراد-3

صبا راد در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است. صبا راد علاوه بر مجری گری برنامه سازی نیز کرده است او حدود یکصد برنامه ساخته و برای شبکه پنج تهیه کنندگی کرده است.

صبا راد به عوامل ساخت برنامه به خانه بر میگردیم به تمسخر گفته بود که آهنگی از شهرام شب پره را به عنوان تیتراژ استفاده کند. او عاشق آشپزی است و دست پخت های حرفه ای از شیرینی تا کوفته تبریزی دارد. صبا راد پیش از ازدواج با مانی رهنما خواننده موسیقی پاپ، با مرتضی علی آبادی ازدواج کرده بود و از ایشان جدا شد. او پسری به نام پارسا دارد.

صباراد-2

اینستاگرام صبا راد در نشانی: @sabarad.official قرار دارد. بهنوش بختیاری و شماری از سلبریتی های سینما و تلویزیون از فالوئرهای خانم مجری جنجالی هستند.

صباراد-1

 

دست پخت های صبا راد

صبا راد از جمله مجریان سابق رسانه ملی است که در اینستاگرامش، از دست پخت حرفه‌ای خود رونمایی کرده و به همین خاطر، می توان وی را در قامت یک فودبلاگر مشاهده کرد. البته مدتی است که وی از هشتگ اینفلوئنسر در اینستاگرامش استفاده می کند. اما به نظر نمی رسد او از دنیای رنگارنگ غذاهای سنتی خوشمزه ایرانی، درآمدی در فضای مجازی داشته باشد.

در ادامه، مروری داریم بر شماری از دست پخت های صبا راد و رسپی ها و دستورات غذایی این بانوی خلاق هنرمند در طبخ غذاهای خوشمزه ایرانی.

صباراد-6

بریم سراغ کلم پلو


این غذا رسپی های مختلف و متعدد داره

صبا نشانش اینجوریه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها