|

تغییر رنگ وحشتناک شیر مادر پس از ابتلا به کرونا

مادر 23 ساله ای اظهار کرد که پس از ابتلا به کوید 19 رنگ شیر او برای تغذیه نوزاد تغییر کرده و دو روز پس از منفی شدن آزمایش، به رنگ طبیعی…

لینک کوتاه کپی شد

زن بیست و ساله ای به نام آنا کورتز که به تازگی نوزاد خود را به دنیا آورده، در طی شیر دهی به بیماری کوید 19 مبتلا شد و باعث شد که رنگ شیر وی به رنگ سبز تغییر کند.

او در این باره اظهار کرد که این تغییر رنگ در طول دوران بیماری افزایش یافته بود و دو روز پس از منفی شدن جواب آزمایش نیز، به رنگ اولیه خود برگشت. 

یک متخصص اطفال نیز در این راستا به او اطمینان داد که این موضوع بی خطر است و همچنین اظهار کرد، آنتی بادی هایی که در پی ابتلا به این بیماری در بدن تولید می شوند، می توانند با عفونت مبارزه کند و در برابر تاثیرات منفی تغییر رنگ شیر نیز، از کودک محافظ کند. 

کارشناسان نیز در این باره بیان کردند که این امر می تواند ناشی از رژیم غذایی مادر باشد اما آنا در این باره گفت که هیج تغییری را در عادات غذایی خود ایجاد نکرده و با وجود خوردن سبزیجات زیاد، شیر او همیشه به رنگ سفید است. 

به علاوه او در مصاحبه ای گفت: "من با پزشک اطفال دخترم که یک مشاور شیر دهی است صحبت کردم و او به من گفت که این بیماری می تواند از یک سرماخوردگی معمولی و یا درد معده ناشی شود و رنگ شیر مادر را تغییر دهد و همچنین گفتاین اتفاق می تواند از ابتلای من به بیماری کوید 19نیز ناشی شده باشد. به علاوه ممکن است که دختر کوچکم نیز به این بیماری میتلا شده باشد که طبق گفته پزشک حتی در این صورت، شیر مادر می تواند از او محافظت کند".

آنا همچنین افزود که در طی صحبت با تعدادی از مادران دیگر متوجه شده که این اتفاق برای آنان نیز رخ داده و با این وجود همه آنها به شیردهی به فرزندشان ادامه داده اند. 

در واقع دختر چهار ماهه آنا؛ میکایلا و سایر اعضای خانواده در ماه ژانویه به کوید 19 مبتلا شدند و میکایلا در ابتدا تب و سرفه داشت و علائم آنا نیز چیزی شبیه به سرماخوردگی بود اما به تدریج حس بویایی و چشایی خود را از دست داد. 

شواهد پزشکی نیز، نشان می دهد که این تغییر رنگ می تواند ناشی از مصرف زیاد برخی مواد غذایی مانند اسفناج باشد و در واقع، ویروس وارد شیر مادر نمی شود و مصرف آن توسط نوزاد حتی با وجود تغییر رنگ، هیچ ضرری برای کودک شیرخواره ندارد. 

شبکه شیر دهی نیز در وب سایتی در این باره نوشت: " زنان شیرده در صورت داتشن سایر شرایط برای دریافت واکسن، می توانند از هر سه واکسن مجازدر انگلیس استفاده کنند و هیچ مدرکی دال بر انتقال هر ماده ای به غیر از آنتی بادی به شیر مادر وجود ندارد".

0_A-new-mum-has-told-of-her-surprise-after-her-breast-milk-turned-neon-green-in-colour-after-she-and-h0_A-new-mum-has-told-of-her-surprise-after-her-breast-milk-turned-neon-green-in-colour-after-she-and-h (2)0_A-new-mum-has-told-of-her-surprise-after-her-breast-milk-turned-neon-green-in-colour-after-she-and-h (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها