|

(عکس) ماجرای لاغری عجیب امیر نوری

امیر نوری بعد از مهران غفوریان و نعمیه نظام دوست جدید ترین بازیگری است لاغر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

در میان بازیگران سینما وتلوزیون مهران غفوریان یا نعمیه نظام دوست چاق ترین بازیگران مطرح به شمار می آمدند اما هر دوی این بازیگران پس از انجام عمل جراحی لاغر کردند.حالا نوبت به امیر نوری رسیده، بازیگر جوانی که از همان دوران کودکی که وارد دنیای بازیگری شد چاق بودنش باعث بانمک تر شدنش بود. اما حالا مدتی است در عکس هایی که این بازیگر جوان در اینستاگرام خود منتشر کرده است مشخص شده که به صورت قابل توجهی لاغر کرده است.

210049441613328131

بیوگرافی امیر نوری

امیر نوری بازیگر متولد 6 شهریور 1363 در تهران، بازیگر است. تا دیپلم بیشتر درس نخوانده اما حالا یکی از هنرمندان صاحب نام عرصه طنز می باشد، از 9 سالگی شروع کرد و در سال 1381 با سریال بدون شرح به شهرت رسد

پدرش کارمند شرکت واحد بود که در سال 1391 بخاطر سکته قلبی درگذشت و مادرش نیز خانه دار است، یک خواهر بزرگتر و دو خواهر کوچکتر از خود دارد

Seri1143_Aksaye_Bazigaran_www_OverDoz_IR-3

 

بازیگری را بصورت اتفاقی از سال 1372 وقتی تنها 9 سال داشت با سریال دوستان خوب به کارگردانی فریدون حسن پور شروع کرد. ماجرا هم از این قرار بود که یه روز در حال بازی فوتبال بود که یه گروه با دوربین فیلمبرداری به آن محل می آیند و همانجا از طرف کارگردان برای بازی در این فیلم دعوت می شود.

در سال 1380 وقتی 15 ساله بود با سریال یادداشت های کوچک دیده شد. او یکسال بعد در سال 1381 با سریال بدون شرح در کنار بازیگران چون فتحعلی اویسی، امیر جعفری و لیلی رشیدی به اوج شهرت رسید.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها