|

بعضی از عجب ترین مسابقات در جهان

بسیاری از افراد علاقه خاصی به شرکت در مسابقات و چالش های گوناگون دارند. در اینجا می توانیم با برخی از عجیب ترین مسابقات جهانی آشنا شویم.

لینک کوتاه کپی شد

میل اولیه انسان ها برای رقابت را می توان در اصول اساسی تکامل و تلاش فطری آنها برای زنده ماندن، جستجو کرد. اما این موضوع بیشتر درمورد فعالیت هایی مانند شکار و جنگ صدق می کند و شرکت کردن افراد در موارد دیگری همانند مسابقات رگر کننده جهانی، بیشتر به علاقه و شوق و اشتیاق افراد در رقابت و برنده شدن بستگی دارد.

قطعا می دانید که در هر کشوری مسابقات خاصی از معمولی ترین و شناخته شده ترین تا عجیب و غیرعادی ترین مسابقات برگزار می گردد. 

در اینجا تعدادی از عجیب ترین مسابقات جهانی را معرفی می کنیم. 

1. مسابقات بلند ترین و عجیب ترین ریش و سیبیل

کلوب استورن هر ساله میزبان مسابقات ریش و سیبیل در میان شهروندان سراسر کشور های جهان است. این مسابقات هر بار در یک مکان جدید و در تاریخ 17 تا 19 ماه می در کشور بلژیک و تنها در میان افراد دارای ریش و سیبیل های پرپشت و بلند و در عین حال عجیب برگزار می شود. همچنین این مسابقات در تاریخ هشتم و نهم ماه نوامبر در شیکاگو نیز برگزار می گردد. 

14188476101543667952818933592681412809820243ojpgJPEG

2. مسابقات پرتاب تلفن همراه 

جالب است بدانید که علاوه بر مسابقات تیراندای و پرتاب نیزه، در شهر فنلاند مسابقات دیگری برای پرتاب موبایل نیز برگزار می شود. این مسابقات از سال 2000 تا سال گذشته، پیش از فراگیری ویروس کوید 19 هر ساله در این کشور برگزار می شد. به علاوه شاید حدس زدن جایزه این مسابقات چندان کار سختی نباشد چرا که افراد شرکت کننده در آن باید تلفن همراه خود را از محلی که تعین می شود به به دورترین نقطه ممکن پرتاب کنند و طبیعتا به شخص برنده یک دستگاه موبایل جدید، تعلق می گیرد. 

cropped12639544391b3c1082f3ojpg

3. مسابقات طراحی ناخن 

این مسابقات عجیب به "Nailympia" معروف است و همچنین برگزاری آن از سال 2001 در لاس وگاس آغاز شد. داوران برگزار کننده این مسابقات در حقیقت چیزی در مورد ناخن نمی دانند و تنها کسی را به عنوان برنده اعلام می کنند که با ابزاری منحصر به فرد، بتواند ناخن های خود را به بلند ترین و عجیب ترین شکل ممکن در بیاورند. این مسابقات تا سال 2019 در لندن، استونی، اورلاندو کانادا برگزار می شد و قهرمانان آن نیز علاوه بر کسب جایزه نقدی، می توانستند از برگزار کنندگان بخواهند تا تصویرشان را بر روی مجله های مخصوص این مسابقات، چاپ کنند. 

croppedpjpegfvcontenttruesizemode5JPEG

4. مسابقات رالی در بیابان 

هنگامی که نام تیری سایبین در هنگام رالی در بیابان به عنوان یک فرد گمشده در روزنامه ها نوشته شد، همه انتظار داشتند که به زودی با جسد مرده وی در صحرا رو به رو شوند اما او نه تنها زنده ماند بلکه تصمیم گرفت تا چشم انداز زیبا و بکر صحرای داکار در کشور سنگال را به جهانیان نشان دهد. در واقع او از معروف شدن نام خود به عنوان "مرد گمشده در صحرا" استفاده کرد تا مردم سراسر کشور های جهان را بر برگزاری رالی در بیابان داکار دعوت کند. او در سال 1981 این مسابقات را در میان ماهر ترین رانندگان رالی در جهان برگزار کرد و همچنین این مسابقه را به عنوان رالی داکار نام گذاری نمود. 

croppedDakarOpelFronterajpg

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها