|

(عکس) زن 66 ساله اولین فرزندش را به دنیا آورد!

بسیاری از زنان علاقه دارند تا مار بودن را در زندگی خود تجربه کنند و موضوع سن نیز نیز برای بسیاری از آنان اهمیت چندانی ندارد. در اینجا با…

لینک کوتاه کپی شد

آدریانا زن میان سالی است که در 66 سالگی اولین فرزند خود را به دنیا آورد و در این مورد اظهار می کند که اکثرا او را با مادر بزرگ فرزندش اشتباه می گیرند اما او در این باره به هیچ عنوان احساس خجالت نمی کند و با وجود تمام چالش ها از بزرگ کردن فرزندش لذت می برد.

او در مصاحبه ای در این باره گفت که بدون وجود هیچ گونه حمایتی از طرف اقوام و دولت برای نگهداری و پرورش فرزندش تلاش می کند و همچنین بیان کرد که پنج سال اول بزرگ کردن دخترش الیزا، سخت ترین سال های زندگی او بوده است. 

با این وجود او همیشه در تمام صحبت هایش می گوید هنگامی که به چشمان زیبای دخترش نگاه می کند، معنای عشق را بیشتر درک می کند و همین احساس به او انگیزه می دهدتا با هر چالشی رو به رو شود.

آدریانا پیش از به دنیا آوردن فرزند خود به عنوان یک معلم فعالیت می کرد و همین موضوع موجب شده تا او بتواند توجه و نظارت بیشتری بر فعالیت های درسی الیزا داشته باشد.

الیزا اکنون 16 سال دارد و با وجود اینکه این مسئله بسیاری از هم کلاسی هایش را متعجب می کند، او هرگز از داشتن یک مادر میان سال احساس خجالت و ناراحتی نکرده و به زنی که به تنهایی او را بزرگ می کند، بسیار افتخار می کند. 

عکس های منتشر شده ازآدریانا و دخترش در صفحات مجازی در حقیقت توجه عکسان بسیاری را به خود جلب کرده و آن ها اکثرا از این مادر و دختر می خواهند تا در جشنواره های عکاسی شرکت کنند و آن دو نیز هرگز این پیشنهاد را رد نمی کنند زیرا الیزا دلش می خواهد تا به تمام مادران زمین نشان دهد که هچ وقت برای مادر شدن دیر نیست. 

OldMother9

پزشکان نیز در دوران بارداری و به دنیا آمدن الیزا به شدت نگران سلامتی او بودند اما در حقیقت او یک کودک کاملا عادی است و تا کنون هیچ مشکلی برایش پیش نیامده است. 

روانشناسان نیز با توجه به آنچه که تا کنون در مورد ویژگی های فرزندان افراد میان سال مشاهده کرده اند، انتظار داشتن که الیزا یک دختر مظلوم، خجالتی و بی دفاع باشد اما آدریانا همانند یک مادر جوان برای دخترش وقت می گذارد تا از او یک دختر شاد، فعال، پر انرژی و امیدوار بسازد. 

به علاوه، خبرنگاران در یکی از مصاحبه ها درمورد پدر الیزا سوال کردند و آدریانا که در ابتدا تمایلی به پاسخ این سوال نداشت، در نهایت گفت که همسر او هیچ گاه راضی به داشتن فرزند نمی شد اما خود او همیشه این کمبود را در زندگی خود احساس می کرد. سرانجام او در سن 66 سالگی به طور ناخواسته باردار شد و با وجود اصرار همسرش مبنی بر از بین بردن بچه، مصمم بود تا او را به دنیا آورده و بزرگ کند. اما همسر 70 ساله اش احساس می کرد که در این سن دیگر حوصله و توان بزرگ کردن یک بچه را ندارد و از این رو تصمیم گرفت تا آدریانا را با دختر کوچکش تنها بگذارد و برای همیشه او را ترک کند. 

با این وجود آدریانا همیشه در این باره می گوید که هیچگاه از تصمیمی که گرفته پشیمان نمی شود و همچنین همیشه بیان می کند که در غیر این صورت، نداشتن بچه تبدیل به بزرگترین پشیمانی وی می شد. 

OldMother8OldMother13OldMother4OldMother1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها