|

(عکس) جنجال سگ های گمشده لیدی گاگا

رایان فیشر، محافظ 30ساله حیوانات خانگی لیدی گاگا، سگ های او را برای پادهروی بیرون برد و در مسیر بتوسط یک فرد مسلح مورد اصابت گلوله قرار…

لینک کوتاه کپی شد

 محافظ حیوانات خانگی لیدی گاگا، رایان فیشر سی ساله در روز گذشته در حالیکه سگ های این خواننده پر حاشیه را برای پیاده روی در غرب هالیوود به بیرون برده بود، توسط یک فرد مسلح مورد اصابت گلوله قرار گرفت و طی آن دو تا از سگ های وی به نام های کوجی و گوستاو ربوده شدند و سگ دیگر که آسیا نام داشت، توانست از صحنه فرار کند.

اما به نظر می رسد که اگر همسایه شجاع او باک آنجل به دادش نمی رسید، احتمال کمی وجود داشت که او زنده بماند و در مصاحبه ای در این باره نیز گفت: "من در خانه ام بودم که ناگهان صدای جیغ در خیابان به گوشم رسید، جیغی که در این محله زیاد می شنویم اما این بار با هر دفعه فرق داشت زیرا آن صدا متوقف نمی شد. به همین علت از پنجره به بیرون نگاه کردم و رایان فیشر را دیدم که بر روی زمین افتاده، سپس همین که خواستم دستگیره در را بچرخانم، صدای تیراندازی به گوشم رسید، سپس با همسرم ازخانه بیرون رفتیم تا رایان و یکی از سگ ها که در همان اطراف پنهان شده بود را به داخل بیاوریم و در همان حال، صدای تیراندازی دوم را شنیدیم".

یکی دیگر از همسایه های لیدی گاگا نیز در این باره گفت که او در جریان هیچ یک از این اتفاقات نبوده و تازه هنگامی که دیده یکی از سگ هایش لنگان لنگان بر روی زمین راه می رود، متوجه وقایع پیش آمده شده. 

همسایه وی همچنین در این باره گفت:" من هیچ تصوری نداشتم که سگ های لیدی گاگا ربوده شده اند اما همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و نیروهای پلیس نیز به وقع رسیدند و توانستند رایان فیشر که در وضعیت نامعلومی به سر می برد را سریعا به بیمارستان منتقل کنند". 

لیدی گاگا نیز پس از رویایی با این واقعه تلخ، بسیار ناراحت شد و عکس دو سگ گمشده اش را در روزنامه ها و صفحات اجتماعی به انتشار گذاشت و در زیر آن نیز نوشت به هر کسی که آنها را پیدا کند، 500 هزار دلار جایزه می دهد، این در حالی است که سگ هایی با نژاد سگ های لیدی گاگا به قیمت 1500 تا 3000 دلار و سگ های متعلق به خانواده های اصیل و ثروتمند به قیمت 10هزار دلار در حالت عادی، به فروش می رسند. 

نیروهای پلیس نیز در چند روز پس از این حادثه، در حال جستجو برای پیدا کردن سگ های گمشده لیدی گاگا، با مردی مظنونی که از قبل شناسایی کرده بودند، در حال فرار در یک خودروی سفید رنگ رو به رو شدند و سپس او را دستگیر و دو سگ دیگر را نیز پیدا کردند. 

1_Lady-Gaga

لیدی گاگا نیز در مصاحبه ای در این باره گفت: "من امیدوارم که رایان هر چه زودتر سلامتی اش را دوباره به دست بیاورد، او برای نجات جان سگ های من جنگید و یک قهرمان است".

در حال حاضر رایان فیشر تحت مراقبت های ویژه پزشکی است و دکتر او نیز بر این باور است که او به زودی بهبود یافته و مجددا به زندگی عادی خود باز می گردد. 

2_JS2090491332_Screen-Shot-2021-02-25-at-1408577_Screen-Shot-2021-02-25-at-142209

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها