|

عمارت مجلل باراک اوباما، تکه ای از بهشت

رئیس جمهور سابق آمریکا؛ باراک اوباما، پس از ترک کاخ سفید نیز همچنان به زندگی مجلل خود ادامه می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، پس از ترک کاخ سفید یک عمارت لوکس با نمای آجری را در منطقه  کالوراما دی سی به ارزش 8.1 میلیون دلار، خریداری کرد. 

در اینجا می توانید به بخش های مختلف این خانه مجلل، نگاهی بیندازید. 

1. در ورودی 

درب ورودی این خانه سلطنتی، شخصیت خاص و منحصر به فرد خود را با نمای آهنی فرفوژه، دیوارکوب ها وسایبان زیبای مسی به نمایش می گذارد. 

take-a-tour-of-obamas-new-home_63

2. سالن ورودی 

سنگ های مرمر سیاه و سفید کف سالن ورودی، از همان ابتدا شکوه و زیبایی این عمارت را نشان می دهد. 

take-a-tour-of-obamas-new-home_64

3. اتاق نشیمن 

این عمارت با مساحت 8200 متر مربعی، فضای زیبایی را برای استراحت اعضای خانه فراهم کرده و رنگ های روشن و ملایم به کار رفته در آن با  شومینه دارای سنگ های مرمری سفید، اصالت و شکوه خاصی را به آن بخشیده است و همچنین می توانند از فضای سبز قابل مشاهده از طریق پنجره های فرانسوی که  نمای بیرون را نشان می دهد و گلدان منحصر به فردی به نام گل چند چهره ای که در گوشه ای درآن گذاشته اند نیز، لذت ببرند.

take-a-tour-of-obamas-new-home_65

4. اتاق مخصوص خانواده 

پنجره های بزرگ و سراسری این اتاق که فضای درخت کاری شده و سرسبز بیرون را همانند یک تابلوی زیبا نشان می دهد نیز، به جذابیت این اتاق اضافه کرد. مشیل و باراک اوباما در حقیقت از این فضای گرم پوشیده شده از پارکت های قهوه ای روش، تنها برای بحث های خانوادگی مهم خود و زمان هایی که می خواهند در کنار هم باشند، اختصاص می دهند. 

take-a-tour-of-obamas-new-home_66

5. آشپزخانه ها 

این خانه دارای دو آشپزخانه است که یکی از آنها با لوازم استیل ضد زنگ و میزی با سنگ مرمری سفید طراحی شده و دیگری با میزهای مرمری با رنگ متضاد با قاب های مشکی پنجره و گاز لاکچری شش شعله، تزئین شده است و البته که به روز ترین و شیک ترین وسایل دیگر آشپزخانه، مجهز شده است. 

take-a-tour-of-obamas-new-home_68

take-a-tour-of-obamas-new-home_69

6. اتاق غذاخوری 

شاید این خانواده دیگر میزبان مجالس دولتی خاص نباشند اما سالن بزرگ غذاخوری و مبلمان مجلل آنها به اندازه کافی برای پذیرایی از مهمانان بزرگ است و بسیار شیک به نظر می رسد. 

take-a-tour-of-obamas-new-home_71

7. شربت خانه 

یک فضای ذخیره سازی با یک یخچال کوچک و ماشین ظرفشویی و یک انباری مرتب، قطعا بر کارایی و جذابیت این عمارت بزرگ، تاثیر بسیاری گذاشته است. 

take-a-tour-of-obamas-new-home_72

8. راه پله 

در نزدیکی آشپزخانه راه پله ای چوبی مفروش شده با پارچه های مخمل شیری رنگ وجو دارد که هماهنگی زیبای را با رنگ خاکستری دیوار پشت آن ایجاد کرده است و اما حدس بزنید که این راه پله ها به کدام قسمت راه پیدا می کنند؟

take-a-tour-of-obamas-new-home_73

9. سوئیت مستر 

پس از بالا رفتن از پله های زیبای این عمارت، با سالن بزرگی از اتاق خواب ها رو به رو می شوید که نخستین اتاق خواب آن نیز یک سوئیت مستر متعلق به این زوج ثروتمند است و در کنار آن نیز به غیر از دیگر اتاق خواب ها، اتاق مخصوصی برای کار و مطالعه قرار دارد. 

take-a-tour-of-obamas-new-home_74

take-a-tour-of-obamas-new-home_75

10. حمام مستر مخصوص میشل اوباما 

این حمام لوکس با دیوار های خاکستری و وان و روشویی دارای سنگ های مرمرسفید، تنها به میشل اوباما اختصاص دارد و شخص دیگری اجازه استفاده از آنرا ندارد! 

take-a-tour-of-obamas-new-home_79

11. باغ پشتی

چمن و فضای سر سبز باغ اختصاصی در پشت این عمارت، فضای بسیار بزرگ و زیبایی را برای بازی بچه ها و نگهداری از سگ های آنها به نام های بو و سانی را فراهم کرده است. 

take-a-tour-of-obamas-new-home_86

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها