|

(عکس) پسر 8 ساله ای که توسط تمساح بلعیده شد!

رودخانه ای در اندونزی زیستگاه کروکودیل های درنده ای است که تا کنون حوادث تلخی ازجمله بلعیده شدن یک پسر 8 ساله را رقم زده اند.

لینک کوتاه کپی شد

یک پسر هشت ساله در رودخانه ای در اندونزی در حال شنا با برادرش بودد که به با حمله ناگهانی کروکودیل به سمت آنها به طور کامل بلعیده شد.

در هنگام رویداد این واقعه، شخصی که در نزدیکی آن رودخانه بود با شنیدن صدای فریاد یک پسربچه، به سرعت خود را به آن محل رساند و دید که تمساحی در حال خوردن یک پسر بچه است و پسر دیگر نیز در حال گریه و فریاد بود و سعی داشت تا از کسی کمک بخواهد تا برادرش را نجات دهد.

طبق گزارش مقامات پلیس اندونزی، افراد محلی این تمساح شش متری را در چهار مارس روز پنجشنبه پیدا کردند و معده آنرا به طور کامل باز کردند. آنها زمانی که خانواده قربانی در حال مشاهده این صحنه تلخ و غم انیگز بودند، سعی می کردند تا بقایای جسد آن پسر بیچاره را بیرون بکشند. یکی از مقامات امداد و نجات نیز در این باره گفت:" در واقع این رودخانه زیستگاه این کروکودیل های وحشی و گرسنه است"

عکس های منتشر شده توسط خبرگزاری آنتارا نیز، لاشه خون آلود این تمساح درنده در منطقه سورونگ در شرق اندونزی را نشان می دهد.

خبرگزاری رویترز نیز در گزارشی از این دست اعلام کرد که در سال 2018 نیز، روستاییان اندونزی برای انتقام از کشته شدن مردی توسط یک تمساح، با چماق و چاقو به جان آن کروکودیل افتادند و آنرا در نزدیکی رودخانه ذبح کردند. رئیس آژانس حفاظت از منابع طبیعی نیز در این باره گفت که آن قربانی 48 ساله در حال چیدن علف برای خوراک حیوانات مزرعه بود که توسط آن تمساح عظیم بلعیده شد. 

1d7caaf50d5accc6a22bdda79660dc50

اهالی آن مزرعه نیز گفتند که این رودخانه محل نگهداری از تماس ها است اما قرار بود به گونه ای ساخته شود که مزاحمتی برای مردمان آن ایجاد نکنند اما زمانی که حوادث تلخی از این دست رخ می دهند، مردم نمی توانند ساکت بنشینند و هیچ واکنشی نشان ندهند و بنابراین دارندگان مجوزهای کشاورزی باید هر تلاشی جهت ایمن سازی مناطق اطراف انجام دهند". 

یکی از محافظین محیط زیست نیز در این راستا گفت: " تمساح ها هم مانند موجودات زنده دیگر حق زندگی دارند و باید از آنها محافظت شود اما این مراقبت ها باید به گونه ای باشند که آنها نتوانند به انسان ها صدمه برسانند. در هر حال چه دیدن کشته شدن انسان ها و چه دیدن کشته شدن این کروکودیل های عظیم الجثه، به خصوص برای حافظان محیط زیست، هر دو غم انگیز و ناراحت کننده است". 

saltwater-crocodileNINTCHDBPICT00058940406727783642-0-image-a-35_15881450919710_PAY-VIRAL_PRESS_BOY_CROCODILE_STOMACH__1_of_23_

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها