|

آخرین اطلاعات طلاق آنجلینا جولی و برد پیت

مطرح شدن ادعاهای جدید آنجلینا جولی علیه برد پیت

آنجلینا جولی گفته که می خواهد ادله لازم در ادعای خشونت خانوادگی که در طی دو سال ازدواجش با برد پیت رخ داده را نشان دهد.

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس گزارش های جدید، آنجلینا جولی آماده می شود تا مدارک مربوط به خشونت خانوادگی که منجر به طلاقش از برد پیت شد را به دادگاه ارائه نماید. بر اساس مدارکی که توسط مجله The Blast  بدست آمده، این بازیگر ۴۵ ساله گفته است که می خواهد ادله لازم در ادعای خشونت خانوادگی که در طی دو سال ازدواجش با برد پیت ۵۷ ساله رخ داده را نشان دهد. این زوج دارای ۶ فرزند به نام های مدوکس ۱۹ ساله، زهرا ۱۶ ساله، پکس ۱۷ ساله، شیلو ۱۴ ساله و دوقلوهای ناکس و ویوین ۱۲ ساله هستند و اکنون در حال مدیریت حضانت مشترک و هزینه های زندگی فرزندانشان هستند.

این در شرایطی است که در صورت اجازه دادگاه، کوچکترین فرزندان این دو می توانند در دادگاه شهادت دهند. مدت کوتاهی بعد از درخواست طلاق در سال ۲۰۱۶، مشخص شد که برد پیت توسط اف بی آی و سرویس های عمومی لس آنجلس مورد بازجویی قرار گرفته است زیرا ادعاهایی در مورد اینکه وی در جریان سفر با جت شخصی با فرزندانش بدرفتاری زبانی و فیزیکی داشته مطرح شده بود که البته پیت از این اتهامات تبرئه شد.

NINTCHDBPICT000555778286-1-1536x1143

یک منبع خبری به روزنامه دیلی میل گفته است: «او [جولی] در گذشته نیز اتهامات مشابهی را مطرح کرده بود که توسط مقامات در مورد آن ها تحقیق شده و همگی رد شده بودند. این آخرین تلاش غم انگیز و از روی درماندگی برای پیش بردن یک روایت نادرست با تمام هزینه هایش است. این ها اتهاماتی هستند که در چهار سال و نیم گذشته همچنان تکرار شده اند و هر کسی مانع این ادعاها به نظر برسد باید انتظار به چالش کشیدن اعتبار خود را داشته باشد».

بعد از اتفاقات سال ۲۰۱۶، سرویس کودکان و خانواده لس آنجلس کانتی برد پیت را از اتهامات وارده تبرئه کرد و تایید شد که وی هنگام سوار شدن به جت شخصی شان با مدوکس مرتکب بدرفتاری با کودکان نشده است. علاوه بر جزییات مربوط به ادعاهای خشونت خانوادگی، در اسناد دادگاه آمده است که قاضی قصد اجازه گرفتن از والدین برای شهادت شیلو، ناکس و ویوین را دارد.

دست انداز بزرگ در مسیر طلاق تلخ برد پیت و آنجلینا جولی

در اکتبر گذشته طلاق تلخ برد پیت و آنجلینا جولی با یک دست انداز بزرگ دیگر در مسیر خود مواجه شد، بعد از آن که جولی با یکی از وکلای گرانقیمت خود قطع همکاری کرد. پریا سوپوری که سابقاً در لس آنجلس بازرس فدرال بوده، در پرونده طلاق جولی از پیت با سامانتا دژان وکیل ارشد او همکاری می کرد که از پرونده کنار گذاشته شد. برد پیت درخواست حضانت مشترک فرزندان با جولی را کرده اما همسر سابقش با این ماجرا مخالفت کرده و قصد دارد حضانت کامل فرزندان را در انحصار خود داشته باشد.

angelinafamily2-1_3635797 (1)

وقتی پای فرزندان در میان باشد آنجلینا عقب نشینی نمی کند

تغییر یکی از اعضای اصلی تیم وکلای جولی در این برهه حساس و پایانی از طلاق نشان می دهد که دست یافتن به خواسته ها برای جولی بیش از هر زمان دیگری سخت تر شده است. یکی از منابع نزدیک به جولی به دیلی میل گفته است: «آنجلینا با چنگ و دندان برای چیزی که در این طلاق می خواهد جنگیده است، وقتی پای فرزندانش در میان باشد او عقب نشینی نمی کند.

او مبالغ سرسام آوری به تیم حقوقی خود پرداخت می کند، از این رو اگر به این نتیجه برسد که یکی از وکلایش باید برود، از کشیدن ماشه هیچ ابایی ندارد». این اولین باری نیست که آنجلینا جولی با وکلای خود قطع همکاری می کند و در طول ۵ سال گذشته در جریان طلاق طولانی اش از برد پیت این اتفاق قبلاً نیز رخ داده است.

مبارزه جولی با پیت بسیار «سمی و کثیف» شده است

در سال ۲۰۱۸، لارا واسر که یک وکیل کارکشته و مشهور در زمینه طلاق در لس آنجلس بود و بسیاری از ستارگان هالیوود از مشتریان وی بودند، وقتی متوجه شد که مبارزه جولی با پیت بسیار «سمی و کثیف» شده است، از ادامه همکاری با او کناره گیری کرد. واسر که سابقه وکالت کیم کارداشیان، جانی دپ، رایان رینولدز، استیوی واندر، کریستینا آگویلرا، اشتون کوچر و ستارگان هالیوودی بسیار دیگری را دارد به عنوان وکیلی شناخته می شود که تلاش دارد بدون درگیری بیشتر، بین ستارگان مصالحه برقرار کرده و شرایط را برای حضانت مشترک و جدایی مسالمت آمیز بین آن ها فراهم کند.

از این رو به نظر می رسد از آنجایی که جولی از همان ابتدا موضعی سختگیرانه و تند نسبت به طلاق از برد پیت گرفته بود، واسر از همان ابتدا گزینه مناسبی برای وکالت وی نبوده و رویه متفاوت این دو نمی توانست جولی را به خواسته هایش برساند.

دستکم ۲۱ نفر در مبارزه این دو ستاره هالیوودی شهادت خواهند داد

بعد از واسر، جولی به سراغ دژان رفت که تنها وکیل او در ماجرای طولانی طلاقش از برد پیت است. جولی و پیت کارشناسان امنیتی از دو قاره، گروهی از دستیاران شخصی و بادیگاردها، یک همبازی سابق جولی و گروهی از روانشناسان کودک و پزشکان را به عنوان شاهد برای جلسه بعدی دادگاه آماده کرده اند، دادگاهی که به نظر می رسد بی سروصدا برگزار شود. فهرست شاهدانی که در دادگاه لس آنجلس به ثبت رسیده، نشان می دهد که دستکم ۲۱ نفر در مبارزه این دو ستاره هالیوودی شهادت خواهند داد.

یکی از این شاهدان، یک کارشناس خشونت خانگی به نام آلیس لاویولت خواهد بود که در یک پرونده مشهور در سال ۲۰۱۳، زنیبه نام جودی آریاس که مرتکب قتل شده بود را قربانی خشونت نامیده بود. برد پیت نیز دستیار شخصی سابق جولی که مایکل اوفشتال نام دارد و همچنین گیلیام آرمنانت دوست و همبازی جولی را به عنوان شاهد فرا خوانده است که نشان می دهد وی نیز برای بدست آوردن حق خود در حضانت فرزندانش دست به هر کاری می زند.

آغاز عشق برد پیت و آنجلینا جولی با یک فیلم

برد پیت و آنجلینا جولی به شکلی مشهور در هنگام بازی در فیلم Mr. & Mrs. Smith عاشق هم شدند، زمانی که پیت هنوز شوهر قانونی جنیفر آنیستون به شمار می رفت. این دو در نهایت در سال ۲۰۱۴ در فرانسه و پس از ۱۰ سال زندگی مشترک، ازدواج کردند اما دو سال بعد در سپتامبر ۲۰۱۶ بود که جولی درخواست طلاق داد. پس از درخواست طلاق جولی، این دو بر سر حضانت و تامین مالی فرزندانشان با هم اختلاف داشتند.

در حالی که پیت مدعی شده بود بیش از وظیفه اش تامین مالی فرزندانش را بر عهده داشته، جولی خواستار داشتن سهم بیشتری از ثروت ۳۰۰ میلیون دلاری همسر سابقش را داشت. یکی از بخش های اصلی دعوای حقوقی این دو بر سر این است که جولی می خواهد حق خارج کردن فرزندان مشترکشان از کشور را داشته باشد.

40589092-9372165-image-m-12_1615990886615

فرزندان جولی و پیت بین خانه های والدینشان در رفت و آمد هستند

در سال ۲۰۱۹، جولی تصریح کرد: «دوست دارم در خارج از کشور زندگی کنم و به محض اینکه فرزندانم ۱۸ ساله شوند این کار را خواهم کرد. در حال حاضر، باید جایی زندگی کنم که پدرشان برای زندگی انتخاب می کند». در ژوئن ۲۰۱۹، پیت که به اعتیاد به الکل در دوران ازدواجش با جولی اعتراف کرده اما گفته بود که دیگر الکل را کنار گذاشته است، توانست موفقیت قابل توجهی بدست آورد پس از آنکه قاضی پرونده رأی داد که وی می تواند زمان بیشتری را با فرزندانش بگذراند.

بدین ترتیب به نظر می رسد وی هر چند روز یکبار می تواند فرزندانش را ببیند. بدین ترتیب فرزندان جولی و پیت با خودروهای شیشه دوی ون و لیموزین بین خانه های والدینشان در لس آنجلس در حال رفت و آمد هستند که حدود یک مایل از هم فاصله دارند.

خانه های این دو در منطقه ای قرار دارند که ستارگان هالیوودی مانند رایان گاسلینگ، ایوا مندز و زک افرون در آن خانه دارند. آوریل گذشته بود که جولی و پیت توافق کردند فرزندانشان به یک مدرسه سنتی تر در لس آنجلس بروند و به دوره تحصیل در خانه پایان دهند. جلسه جدید دادگاه این دو قرار بود اواخر سال گذشته میلادی برگزار شود اما بعد از اینکه جولی درخواست تغییر قاضی را کرد، این تاریخ تغییر یافت. جولی مدعی شده بود که قاضی پرونده در یک پرونده دیگر با یکی از وکلای پیت همکاری دارد و در این مورد اطلاع رسانی نکرده بود.

منبع: dailymail

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها