|

(عکس) آخرین بوسه همسر آزاده نامداری بر پیکر بی جانش!

آزاده نامداری در قطعه هنرمندان بهشت زهرا با حضور خانواده،برخی ازچهره ها و همچنین طرفدارانش به خاک سپرده شد.

لینک کوتاه کپی شد

آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون بود که چندی پیش به خاطرانتشار یک فیلم از او ممنوع الکار شد.

آزاده نامداری مجری سابق صدا وسیما چند شب پیش در منزل خود در شهرک غرب تهران به طور مشکوکی جان باخت. با اینکه تا این لحظه هنوز پاسخی درباره علت مرگ آزاده نامداری از سوی مراجع قضایی اعلام نشده است پیکر او روز گذشته در بهشت زهرا(س) در دل خاک آرام گرفت.

روز گذشته برای خانواده آزاده نامداری روز بسیار تلخی بود، گریه های پدرش و ضجه های سجاد عبادی پور همسر آزاده نامداری سوژه رسانه ها شده بود. در این میان بسیاری از عکاسان و فیلم برداران نیز در مراسم خاکسپاری حضورداشتند.

آزاده+نامداری

در این میان روح الله بالش آبادی عکاس چهره ها عکس بسیار زیبایی از آخرین وداع سجاد عبادی پور با همسرش آزاده نامداری را ثبت کرده است.

زندگی شخصی پر حاشیه آزاده نامداری

در سال ۹۲ آزاده نامداری خبر ازدواج خود را با فرزاد حسنی دیگر مجری صدا و سیما اعلام کرد. ازدواجی که دیری نپایید و به حاشیه‌های بسیار و ورود به عرصه عمومی پایان یافت. نامداری علت این جدائی را با انتشار عکسی از خودش با چشم کبود در اینستاگرام، خشونت فرزاد حسنی اعلام کرد و تا چند وقت تیتر خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها شد.

58

اما مسئله طلاق او تنها حاشیه زندگی شخصی‌اش نبود. در سال ۹۶ عکسی از او در کشور سوییس منتشر شد که بدون حجاب در پارکی در حالی که بطری نوشیدنی الکلی در کنار او بود؛ آغاز حاشیه‌های جدی‌تری برای او بود. برخی انتشار عکس‌های او را نقض حریم خصوصی می‌دانستند و بسیاری او را به ریاکاری متهم کردند.

او در واکنش به حاشیه‌های ایجاد شده در یک پیام ویدئویی به انتشار این تصاویر واکنش نشان داد و گفت در مکانی سرسبز بوده که «محارم» او حضور داشتند.

10212320222910514317016916910923216310947193227

ازدواج دوم آزاده نامداری با یک آقازاده!

به گزارش آفتاب، همسر دوم آزاده نامداری، سجاد عبادی، فرزند رحیم عبادی رئیس سازمان جوانان دولت اصلاحات و مرحومه فریده ماشینی از فعالان جبهه مشارکت بود.

سجاد عبادی تنها ١٢ روز پیش از رسانه ای شدن خبر ازدواجش با آزاده نامداری یعنی بیست و دوم شهریور 94 همسر اولش را طلاق داده بود!

50

مراسم عقد مرحومه آزاده نامداری و سجاد عبادی

تصویر شناسنامه همسر اول سجاد عبادی، مهسا آبومگر، که در صفحه مجازی وی منتشر شده بود به همراه نوشته او خطاب به همسر سابقش و آزاده نامداری را می خوانید :

46724_419

 

«آقای سجاد عبادی! گل هایی که هر سه شنبه برایش می بردی از همان گل فروشی میخریدی که برای من هم در این ٣ سال خریدی ؟! حرفهایی که سر سفره عقد در گوشش گفتی از جنس همان حرفهایی بود که در این ٣ سال در گوشم زمزمه کردی ؟! راستی به او هم گفتی که همیشه دوستش داری ؟!مردی که سر قولش نماند مرد نیست، پس حساب من با تو هیچ !

خانم نامداری عزیز، بانوی حجاب و اخلاق و عفاف و شکستن حرمت ها؛ من سر زندگی ام بودم که تو آمدی من بودم و تو آمدی او ٢٢ شهریور ٩٤ از من جدا شد و تو ماه هاست که از گل های رز سفیدت عکس می گذاری و روزهاست که آینه و شمعدان خانه ی مشترک جدیدت را به نمایش گذاشته ای حساب تو و خانواده هایی که از هم پاشیدی با خدا پ.ن: خدایا باز من ماندم و تو.»

ac-image-jL1568870761jw

تصویری از سه شنبه ها و گل رز سفیدی که آزاده نامداری منتشر می کرد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    دیگه ولش کنید دست از سرش بردارید

  • ناشناس ارسالی در

    روحت شاد یادش گرامی ای عزیز.

  • ناشناس ارسالی در

    روحشان شاد ویادش گرامی باد
    خداوند دخترش راحفظ کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها