|

ادعای جنجالی: بهروز وثوقی در ایران متهم به قتل است!

بهروز وثوقی متهم به قتل و قاچاق در ایران است و نمی تواند به ایران بیاید.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از تهیه کنندگان سینما، بهروز وثوقی را به قتل و قاچاق متهم کرد و اظهار داشت به این دلایل است که بهروز وثوقی به ایران نمی آید.

بهروز وثوقی یکی از بازیگران پیشکسوت سینمای قبل از انقلاب است.

محمود رضوی مشاور قالیباف در مجلس، و تهیه کننده ی "درباره الی..." فرهادی و "لاتاری" مهدویان، اعلام کرد که بهروز وثوقی به این دلایل خودش به ایران نمی آید.

سید محمود رضوی،مشاور هنری رئیس مجلس و تهیه کننده سینما و تلویزیون بیان داشت: «بهروز وثوقی به خاطر یک پرونده قتل (که بخشی از تقصیر است) و پرونده قاچاق به ایران نمی آید؛وثوقی خودش به ایران نمی آید، وگرنه او هم می تواند مثل خیلی از بازیگران و خوانندگان به ایران بیاید.

بهروز وثوقی: آرزو دارم بیایم ایران را ببینم بعد بمیرم

بهروز وثوقی جدیدترین صحبت‌هایش گفت: آرزویم این است که قبل از اینکه عمرم تمام شود حالا نمی‌دانم چقدر دیگر مانده ولی این باقیمانده را در مملکتم باشم و مردم را لمس کنم و ببینم‌شان و باهاشان صحبت کنم.

من عاشق وطنم هستم. عاشقم مردم وطنم هستم. آرزویم این است که قبل از اینکه عمرم تمام شود حالا نمی‌دانم چقدر دیگر مانده ولی این باقیمانده را در مملکتم باشم و مردم را لمس کنم و ببینم‌شان و باهاشان صحبت کنم. از گذشته بگویم و از آینده بگویم از هر چیزی که اتفاق می‌افتد و می‌تواند اتفاق بیفتد باهاشان صحبت کنم . این تنها آرزویی است که دارم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها