|

هدیه تهرانی کنار همسر جوان و معروفش + عکس

هدیه تهرانی جز بازیگرانی است که سبک زندگی خاص خود را دارد. تهرانی در شهریور ۱۳۹۲ به سمت نایب رئیس کمیته بانوان تای چی چوان منصوب شد.

لینک کوتاه کپی شد

هدیه تهرانی متولد 4 تیر ماه 1351 در تهران میباشد. او علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و ورزش تای چی چوان فعالیت دارد. هدیه تهرانی جز بازیگرانی است که سبک زندگی خاص خود را دارد. هدیه تهرانی یک گیاه خوار است. هدیه تهرانی در یک خانواده اهل گرگان به دنیا آمده است. وی دارای مدرک دیپلم میباشد و تحصیلات اکادمیک ندارد، پدر هدیه تهرانی رضا جوادیه تهرانی با مادر هدیه تهرانی که از خانواده میرزایی که از گرگانیان اصیل بودند ازدواج می کند.

شروع فعالیت

در فروشگاه در حال قدم زدن بودم و می خواستم برای کارهای دکوراسیونم حصیر بخرم که سنگینی نگاه دو نفر را لابه لای قفسه ها روی خودم حس کردم؛ ازیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا که آن ها هم برای خرید به فروشگاه آمده بودند.

من در اول به پیشنهاد حاجیان برای بازی پاسخ « نه» دادم ولی حاجیان و شریفی نیا شماره تماس مادرم را گرفتند و تماس شان با ما قطع نشد رفتن به دفتر سینمایی هدایت فیلم و عکس« رضا رخشان» برای تست گریم کافی بود تا وارد حرفه بازیگری شوم. من هم مثل خیلی های دیگر با مسعود کیمیایی آغاز کردم.« سلطان» اولین فیلمم با قرارداد 600 هزار تومانی بود. هیچ وقت بصورت جدّی و عاشقانه پی گیر بازیگری نبوده است ولی به هر جهت برایش جذابیت داشته است. جذابیتی که دنیای نمایش به هرشکلش برای همه دارد.

ac-image-0B1581942488rA

ازدواج

در ابتدای سال 1386 خبر ازدواج او منتشر شد. وی در آن هنگام سوپراستار شماره یک ایران بود و فیلم هایش اکثراً پرفروش می شدند. زندگی وی با هومن بهمنش به یک سال هم نکشید و از هم جدا شدند. همسر سابقش اصالتا سنندجی بود و در لاهیجان زندگی می کرد . پیش از ازدواج وی، شایعه شده بود که او و علی انصاریان تصمیم دارند با هم ازدواج کنند که شایعه ای بیش نبود.

نمایشگاه عکس هدیه تهرانی

هدیه تهرانی در ماه آذر سال 1388 نمایشگاه عکس هایش را در طبقات گوناگون منزل هنرمندان دایر کرد که این عکسها حدود 198 عکس بودند. این عکسها از 500 هزار تا 8 میلیون تومان قیمت گذاری شدند. وی با نمایندگان رسانه ها در خصوص این نمایشگاه جلسه ای داشت که در پایان با نقد سخت آن ها رو به رو شد و با چشمان گریان جلسه را ترک کرد.

انتصاب در کمیته تای چی چوان

هدیه تهرانی در شهریور ۱۳۹۲ به سمت نایب رئیس کمیته بانوان تای چی چوان منصوب شد. این انتصاب با واکنش های متفاوتی روبرو شد ولی از سوی مسئولین فدراسیون ووشو اعلام شد که وی سابقه مربی گری این رشته ورزشی را دارد.

علت بازی نکردن در فیلم لیلا

«البته آن موقع عقلم نمی رسید و شاید به خاطر اسم و اعتبار آقای مهرجویی باید قبول می کردم. اما این مضمون که مردی می خواهد زن بگیرد چون همسرش نازاست برایم قابل هضم نبود.»

0MNH53hoDEfb

عطر هدیه تهرانی

بعد از انتشار خبر تولید عطر به نام لیلا اوتادی، گفته شد او اولین ستاره ایرانی است که صاحب برند می شود. اما این طور نیست. بین هنرمندان ایرانی اولین عطر به نام هدیه تهرانی زده شده است. سال ۱۳۸۸ بود که خبر دادند یک عطر جدید فرانسوی به نام هدیه تولید می شود. کمپانی Robertet عطر Love foe ever، (عشق برای همیشه) را در شیشه های صورتی به نام هنرپیشه ایرانی زد. این کمپانی پیش تر عطرهایی را به نام هنرپیشه های هالیوودی زده بود.

اهدای نشان درجه یک هنر

در مراسمی علی جنتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به هدیه تهرانی و شماری دیگر از هنرمندان نشان درجه یک هنر اهدا کرد. اهدای این نشان با واکنش منفی اصولگرایان همراه شد.

منبع: ماه شو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها