|

صدای عادل این بار در آغوش ادبیات به جای فوتبال!

پایان انتظارها برای شنیدن صدای عادل فردوسی پور

نسخه صوتی کتاب هنر خوب زندگی کردن به زودی با صدای عادل فردوسی پور منتشر می شود. این کتاب سال 97 منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

عادل فردوسی پور نسخه صوتی کتاب هنر خوب زندگی کردن را روایت می کند. عادل فردوسی‌پور، مجری، گزارشگر و گوینده ورزشی که در سال‌ های اخیر علاقه زیادی به کتاب و ترجمه و گویندگی از خودش نشان داده، راوی یک کتاب شد که قرار است به زودی رونمایی شود.

نسخه صوتی کتاب هنر خوب زندگی کردن به زودی با صدای عادل فردوسی پور منتشر می شود. این کتاب سال 97 با ترجمه‌ عادل فردوسی‌ پور و گروهی از مترجمان منتشر شده است. پیش از این عادل فردوسی پور فایل صوتی کتاب هنر شفاف اندیشیدن را با صدای خودش به بازار عرضه کرد. فوتبال علیه دشمن نیز با صدای عادل فردوسی پور عرضه شده بود.

دوستانی که دل شان برای صدای عادل فردوسی پور تنگ شده می توانند فعلا این کتاب صوتی را با صدای عادل بشنوند. البته گفته می شود به زودی فردوسی پور با یک کار ورزشی برمی گردد. در حال حاضر فوتبال 120 با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و اجرای حمید محمدی پنجشنبه شب ها از شبکه ورزش روی آنتن می رود و هر از گاهی می شود صدای عادل را در این برنامه شنید.

منبع: طرفداری

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • معصومه ارسالی در

    از وقتی عادل فردوسی پور عزیز دیگه صدا و فن بیان جذابش دیگه تو تلویزیون شنیده نمیشه، اصلا فوتبال یا برنامه های فوتبالی نمی بینم. میدونم همه مشتاقانه منتظر بازگشت این مجری و گزارشگر باذوق و استعداد هستن.قدر هنرمند فقید مثل شادروان آزاده نامداری رو ندونستیم! خدا کنه قدر هنرمندایی مثل عادل فردوسی، فرزاد حسنی و بقیه رو بدونیم. به امید اینکه دلهامان صاف و بی غل و غش و خالی از قضاوت های بیمورد باشه.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها