|

اخبار داغ سلبریتی ها

اعتراف عجیب حمید گودرزی غوغا به پا کرد! + فیلم

حمید گودرزی در برنامه شو حامد آهنگی از سیگاری بودنش گفت.

لینک کوتاه کپی شد

هنگامی که حمید گودرزی در برنامه حامد آهنگی حاضر شد، دربخشی از برنامه گفت: "وقتی سیگاری هستم چه طور می توانم بگویم نیستم؟". حمید گودرزی  متولد 2 آذر 1356 در بروجرد ، بازیگر و مجری تلویزیون است. این بازیگر، فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد تهران می باشد. حمید گودرزی  تا به حال سه بار عاشق شده است. حمید گودرزی دو بار ازدواج کرده که یکی از آنها به طلاق ختم شده است.

یک خواهر دارد که گرافیک خوانده ولی عشق وکالت دارد. پدرش تاجر فرش و مادرش خانه دار است. هم پدر و هم مادرش با بازیگر شدن او مخالف بودند. عاشق پاریس است. به موبایل علاقه ی زیادی دارد. علاوه بر بازیگری تجارت فرش و شکلات هم می کند. آرامش را با دو عامل سلامتی و ثروت معنی می کند. به شدت به تیم استقلال علاقه دارد. ورزش شنا و بکس و تنیس و بدنسازی علاقه دارد. پیانو و ساکسیفون را دوست دارد. به شدت علاقه به کادو دادن و کادو گرفتن دارد.

حمید گودرزی فعالیت هنری را با بازی در نمایش کشتی اسپرانزا به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد. نخستین تجربه سینمایی او، بازی کوتاهی در فیلم سهراب به کارگردانی سعید سهیلی می باشد.  گودرزی پس از بازی در فیلم های پسران مهتاب و بازنده، در سال 1384 در دو فیلم قتل آنلاین و چپ دست به ایفای نقش پرداخت. قتل آنلاین یک فیلم جنایی با درون مایه وحشت است که حمید گودرزی در آن خوش درخشید.

جدا شدن ماندانا دانشور از حمید گودرزی

جدایی حمیدگودرزی و ماندانا دانشور به چند سال پیش باز می گردد. ابتدا خبر این جدایی در خبرگزاری ها منتشر شد و سپس شایعات ادامه پیدا تا اینکه ماندانا دانشور در نامه ای که از آمریکا به ایران ارسال کرده بود در خصوص اتفاقات میان خود و و حمید گودرزی نوشت: "به عنوان دفاع از شراف زن ایران باید اعلام کنم، زندگی من و حمید گودرزی مدت ها پیش به پایان رسیده بود ولی از آن جایی که من زن اصیل ایرانی هستم با سیلی صورتم را سرخ نگه می داشتم و برای حفظ زندگی خود می جنگیدم اما متاسفانه با سواستفاده هایی که از من شد تصمیم به ترک ایران گرفتم، که دوری از وطنم برایم سخت ترین چیز ممکن است.

در حال حاضر به دلیل عدم تعادل همسرم صلاح را در این دیدم تا مدتی در راه دور باشم که خبر طلاق خود را در رسانه ها خواندم در صورتی که هنوز طلاق ما حتی به دادخواست اولیه نرسیده که این خود یکی از بی احترامی های بزرگ وی به من بوده که از همین جا اعلام می کنم طلاق خود را پیگیری می کنم و بزودی خبر درست را به گوش شما می رسانم اما بدانید هیچ زن یا مادر ایرانی در شرایط حتی سخت، زندگی خود را رها نمی کند. 

بدانید به من و روح من چه کذشته که اگر بخواهم بگویم خود یک جلد کتاب ۵۰۰ برگی می شود در جایی که مورد تهمت قرار گرفتم و از غیرت مرد ایرانی خبری نبود! از همه چیز خود گذشتم و تنها با یک چمدان از زندگی که خود آن را ساخته بودم آمدم بیرون". گفتنی است که در همان زمان نیز حمید گودرزی در رابطه با علت طلاق از همسرش به هواداران گفته بود. او درحالی که دلیل این جدایی را فشار ماندانا دانشور برای خروج از کشور دانست اینطور نوشت: "من عاشق خانومم بودم ولی اون عاشق زندگی در ایران نبود به همین دلیل رفت".

حمید+گودرزی

بازگشت ماندانا دانشور به ایران

همان سال ها بود و درست همان زمانی که خبرهای مربوط به جدا شدن ماندانا دانشور همسر حمید گودرزی داغ بود که خبر دیگری نیز منتشر شد. او به ایران بازگشته است. همسر حمید گودرزی که خبر طلاقش و نامه سرگشاده اش درباره اختلافاتش با این بازیگر کشور؛ جنجال به پا کرده بود، از بازیگر شدن خودش خبر داد و با تایید خبر بازیگری خود گفت: "فعلا اجازه ندارم جزئیاتی در این باره اعلام کنم". وی همچنین، در خصوص این که این فیلم در ایران و یا آمریکا ساخته می شود گفت: این فیلم عوامل حرفه ای و کارگردانی بزرگ دارد و پس از قطعی شدن، جزئیات آن را در اختیار مردم قرار خواهم داد.

منبع: رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها