|

گلشیفته فراهانی روز کارگر تبریک گفت؛ خوشحالم کارگری سخت کوش بودم

گلشیفته فراهانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش 12 اردیبهشت روز جهانی کارگر را تبریک گفت او گفت خوشحالم کارگری سخت کوش بودم.

لینک کوتاه کپی شد

گلشیفته فراهانی با انتشار پستی روز جهانی کارگر را تبریک گفت وی ضمن انتشار تصاویری از خودش گفت: خوشحالم کارگری سخت کوش در این زمان استثنایی بودم.

بیوگرافی گلشیفته فراهانی

رهاورد (گلشیفته) فراهانی ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد. وی یک خواهر (شقایق ‌فراهانی، لیسانس نقاشی، بازیگر) یک برادر (آذرخش، لیسانس موسیقی، کاریکاتوریست) دارد. خانواده فراهانی یک ‌فرزند خوانده معروف نیز دارد. اردشیر رستمی کاریکاتوریست، تصویرساز، مجسمه ‌ساز، معمار، طراح لباس، شاعر‎ ‎و بازیگر‎ ‎است.

گلشیفته فراهانی بازیگری را از کودکی از صحنه تئاتر کنار پدرش شروع کرد در سال 1376 وقتی تنها 14 سال داشت برای اولین بار در فیلم درخت گلابی جلوی دوربین رفت و برای این فیلم سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول جشنواره فیلم فجر را گرفت. یکی از کارهای بیاد ماندنی گلشیفته که علاوه بر شهرت برای وی محبوبیت هم به همراه داشت فیلم درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی بود که سال 1387 در نقش سپیده بازی کرد. 

گلشیفته در سال 1382 وقتی 20 ساله بود در فیلم بابا عزیز با امین محمد مهدوی که از عوامل فیلم و مترجم بود آشنا و بعد از چند ماه با یکدیگر ازدواج کردند. این دو حتی دو سال بعد از خروج از کشور نیز با هم بودند اما در سال 91 بدون دلیل خاصی (احتمالا انتشار عکس های برهنه) از یکدیگر طلاق گرفتند.  دو سال بعد از طلاق در سال 1393 گلشیفته فرهانی با کریستوس دورجه واکر (Christos Dorje Walker) روانشناس استرالیایی ازدواج کرد این زندگی هم در نهایت سال 96 به جدایی ختم شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها