|

آغاز همکاری علیرضا قربانی با خواننده زن سرشناس

«جته‌ناهی‌دیبو» جدیدترین قطعه علیرضا قربانی با آهنگسازی احسان مطوری است در این قطعه «بومبای جیشری» علیرضا قربانی را همراهی می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جدیدترین قطعه از پروژه بین‌المللی علیرضا قربانی و احسان مطوری با همکاری بومبای جیشری منتشر شد. این قطعه با نام هندی «جته‌ناهی‌دیبو» (به فارسی: نمی‌گذارم بروی) از تاریخ ۱۵ اردیبهشت در تمام پلتفرم‌های قانونی و بین‌المللی در دسترس علاقه‌مندان است. «جته‌ناهی‌دیبو» جدیدترین قطعه از پروژه صداها و پل‌ها به آهنگسازی احسان مطوری و خوانندگی علیرضا قربانی است که حدود دو سالی است آغاز شده و قرار است به زودی آلبوم آن هم منتشر شود.

در این پروژه این دو هنرمند تلاش دارند تا موسیقی و آواز ایرانی را با موسیقی‌ها و زبان‌های دیگر دنیا تلفیق کنند. در این پروژه ده‌ها خواننده و نوازنده بین‌المللی حضور دارند همچنین از اشعار شعرای سرشناسی از تمامی دنیا استفاده شده است.

در قطعه «جته‌ناهی‌دیبو» خواننده سرشناس هندی و نامزد جایزه گرمی «بومبای جیشری» علیرضا قربانی را همراهی می‌کند. در این قطعه رامان کالان، مایک بلاک، ادوارد پرز و نیتان اسچارم دارندگان جایزه گرمی با همراهی علی منتظری، گرگ الیس و تعدادی چند از موسیقی‌دانان ایرانی و غیر ایرانی حضور داشته‌اند. پروژه پل‌ها و صداها تاکنون در دو جشنواره بین‌المللی موفق به کسب جایزه شده و چند جشنواره بین‌المللی دیگر در سال 2021 و 2022 حضور خواهد داشت.

منبع: تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها