|

دنیا مدنی بهترین رفیق مادرش در همرفیق! + ویدئو

رویا تیموریان به همراه دخترش دنیا مدنی مهمان همرفیق شهاب حسینی شد.

لینک کوتاه کپی شد

«همرفیق» به کارگردانى و اجراى شهاب حسینى و تهیه کنندگى حسن خدادادى هر پنجشنبه ساعت ٩ شب به صورت اختصاصی در نماوا منتشر می‌شود. در این قسمت از همرفیق دنیا مدنی به همراه مادرش مهمان شهاب حسینی بودند او بهترین رفیق رویا تیموریان است. در ادامه ویدئوی کوتاهی از این برنامه را می بینید:

بیوگرافی رویا تیموریان

ویا(دل آرا) تیموریان در 27 اسفند ماه 1338 در تهران متولد شد. او همسر مسعود رایگان است و دو دختر به نامهای درنا و دنیا دارد. او مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی را از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر در سال 1366 گرفته است.

ازدواج اول و طلاق

او به محض ورود به دانشگاه ازدواج کرد و بچه دار شد. همسر اول او با شغل بازیگری اش مخالفتی نداشت ولی این دو در سال 1380 با دو فرزند از هم جدا شدند و سپس خانم تیموریان با همسر فعلیشان مسعود رایگان ازدواج کردند. زندگی او با مسعود رایگان بسیار آرام است. او و همسرش اهل سفر و کتاب هستند.

بیوگرافی دنیا مدنی

دنیا مدنی بازیگر سینما و تئاتر زاده 13 نیر سال 1369 در شهر تهران است. این بازیگر جوان در زمینه طراحی لباس نیز فعال است. رویا تیموریان بازیگر معروف ایرانی مادر دنیا مدنی می باشد پدر او میر ولی الله مدنی است و یک خواهر به نام درنا دارد. فیلم مفت آباد نخستین تجربه بازیگری دنیا مدنی بود که پژمان تیمورتاش کارگردان این فیلم بود. در این فیلم در کنار سجاد افشاریان و برزو ارجمند ایفای نقش کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها