|

دکتر هاشمیان شما باعث مرگ علی انصاریان نشدید؟ + ویدئو

دکتر محمدرضا هاشمیان، پزشک معالج علی انصاریان، از برخورد مردم با خودش بعد از فوت این پیشکسوت فوتبال گلایه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

علی انصاریان متولد ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران، فوتبالیست و بازیگر ایرانی است. او ابتدا بازیکن فوتبال بود سپس خواننده شد و بعد وارد حرفه بازیگری شد وی سابقه بازی در پرسپولیس و همینطور استقلال را دارد انصاریان ۶ بازی ملی در کارنامه خود دارد.

علی انصاریان هرگز ازدواج نکرد وی عنوان کرده که برای اینکه مادرش را تنها نگذارد به زندگی متأهلی وارد نشده است اما چندی پیش عکسی به عنوان همسرش در رسانه‌ها منتشر شده که گویا عکس خواهرش بود. او گفته بود که شرطش برای ازدواج این است که خانه‌ای بگیرد و مادرش را در طبقه بالای خود سکونت دهد تا همیشه بالای سرش باشد.

علی انصاریان که به کرونا مبتلا شده بود دوم بهمن به دلیل وخامت حال به بیمارستان منتقل شد. پس از چندی وضعیت جسمانی انصاریان به شکلی امیدوار کننده تغییر کرده بود اما متأسفانه در ساعات آخر روز دوشنبه ۱۳ بهمن شرایط به شکلی شد که تیم پزشکی وی را به خواب مصنوعی برد پس از روزها مبارزه با بیماری کرونا، ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ در گذشت.

یکی از افرادی که در مدت دست‌ و پنجه نرم‌ کردن علی انصاریان با ویروس کرونا نامش بر سر زبان‌ها افتاد، دکتر محمدرضا هاشمیان پزشک معالج او بود. این پزشک کارکشته که متخصص ICU است، بعد از درگذشت این پیشکسوت ارزنده مورد هجمه‌های سنگینی در فضای مجازی قرار گرفته است. دکتر محمدرضا هاشمیان، پزشک معالج علی انصاریان، از برخورد مردم با خودش بعد از فوت این پیشکسوت فوتبال گلایه دارد؛ او می‌گوید بعضی اعتقاد دارند انصاریان به وسیله این پزشک کشته شده است. 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها