|

خبر عجیب؛ دابسمش زانیار خسروی را ممنوع الکار کرد!

زانیار خسروی خواننده موسیقی پاپ ممنوع الکار شد

لینک کوتاه کپی شد

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در توئیتر خود نوشت: ‌خواننده پاپ ‎زانیارخسروی اعلام کرد که به دلیل انتشار دابسمش های طرفدارانش در اینستاگرام تا اطلاع ثانوی ‎ممنوع الکار شده است.

اما زانیار خسروی چرا ممنوع الکار شد؟

بعد از اینکه بهمن بابازاده از ممنوع الکار شدن زانیار خسروی گفت خود این خواننده هم با انتشار ویدیویی این خبر را تایید کرد و گفت مقامات و مسئولین وزارت ارشاد او را به دلیل انتشار دابسمش هایی که خانم ها در آن حضور داشتند ممنوع الکار کرده اند.

واکنش ها به خبر ممنوع الکاری زانیار خسوی

خبر ممنوع الکاری زانیار باوجود اینکه در بحبوحه انتخابات و در فضایی منتشر شد که بیشتر رسانه در تکاپوی پوشش انتخابات 1400 هستند اما باز هم بازخورد زیادی داشت و در ادامه برخی واکنش ها را با هم مرور می کنم:

-هنر واسه یه هنرمند مثل هواست جلوی نفس کشیدنش رو که بگیرین یا می میره یا میره جایی که بتونه نفس بکشه

- الکی تر از این بهونه چی می تونه باشه؟ ارشاد به اصطلاح محترم خیلی راحت به خواننده ها جواز می دی حالا با بهونه های الکی سریع ممنوع الکار می کنی؟

- کم کم دیگه کار به حذف دختران از جامعه می رسه؟

- دابسمش دختران حتی با حجاب هم شده جرم تو این کشور و به خاطرش یک هنرمند باید ممنوع الکار بشه؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ZiZi11 ارسالی در

    خب راست میگن دیگه بابا..۴تا ادم درست وحسابی تو این مملکت دارن دل جوونا رو خوش میکنن همینم میخوان ازشون بگیرن..این چ مسخره بتزیه راه انداختن..خب اگهراستشو میگن برن جلو کسایی ک از خودشون عکسای منفی ۱۴ میذارن رو بگیرن تو مملکت اسلامی چرا ب این بدبختا گیر میدین..

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی