|

آیا همتی خواهرزاده رفسنجانی است؟

همتی در سال ۹۸ در گفتگو با همشهری انلاین اینگونه می گوید: هیچ نسبتی با ایشان ندارم؛ هنوز هم خیلی‌ها فکر می‌کنند نسبت فامیلی دارم.

لینک کوتاه کپی شد

 عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به شایعه خواهر زاده بودن آیت الله هاشمی گفت: اگر خواهرزاده آیت الله هاشمی بودم خوب بود ولی نیستم، اهل کبودرآهنگ همدان هستم. همتی در سال ۹۸ در گفتگو با همشهری انلاین اینگونه می گوید: هیچ نسبتی با ایشان ندارم؛ هنوز هم خیلی‌ها فکر می‌کنند نسبت فامیلی دارم، البته ارادات ویژه‌ای به مرحوم آیت‌الله هاشمی دارم، ولی هیچ نسبتی با خانواده ایشان ندارم.

رئیس کل بانک مرکزی درباره اینکه اخرین گفت‌وگوی شما با مرحوم هاشمی چه زمانی بود؟ ادامه داد: یک ساعتی خدمت ایشان بودم و درباره نقدینگی توضیح دادم، ترازنامه بانک مرکزی را مفصل توضیح دادم که ریشه اصلی افزایش نقدینگی چیست و پس از آن دیگر فرصت نشد خدمت ایشان برسم.

همتی افزود: زمانی به ایشان گفتم که شرایط کشور این است و شما که به آقا نزدیک هستید به ایشان بگویید؛ مرحوم گفت من هر تصمیمی قرار است در کشور بگیرم، از مسیر آقا جلو می‌روم؛ آنجا بود که برایم ثابت شد که ایشان ارتباط خیلی نزدیکی با آقا دارند.

عکسی از جوانی عبدالناصر همتی در کنار آیت‌الله هاشمی در فضای مجازی دست به دست می‌شود. عبدالناصر همتی رئیس فعلی بانک مرکزی و یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تأیید صلاحیت شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اعظم ارسالی در

    ازنظرمن این همتی اصلا باید هرچی زودتر فلنگشو ببنده وهری

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها