|

نمایش فیلم‌های جواد عزتی در شبکه نمایش

جواد عزتی با «آئینه بغل» در تلویزیون

منتخب فیلم‌های جواد عزتی این هفته از شبکه نمایش پخش می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

در هفته پیش رو، شبکه نمایش فیلم‌های جواد عزتی را در بخش صحنه گران (مرور آثار) و فیلم‌های با موضوع انگیزشی را به روی آنتن خواهد برد.

آینه بغل

فیلم‌های این هفته شبکه نمایش به تفکیک ساعت پخش بدین صورت خواهد بود:

ساعت ۱۳:

فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۲۲ تا جمعه ۲۸ خرداد به ترتیب: «بازی دو نفره»، «سایه پدر»، «پسر ارشد من»، «شوق هنگام»، «سجل»، «باجناق ها»، «خانه‌ای کنار ابرها» می‌باشد.

ساعت ۱۹:

فیلم‌های امید بخش و انگیزشی، موضوعی است که این هفته شبکه نمایش به آن می‌پردازد و به ترتیب در طول هفته این عناوین پخش خواهند شد: «مریم و میتل»، «بهترین بازی دنیا»، «مناظره»، «در جستجوی خوشبختی»، «میلیونر زاغه نشین»، «کارآموز»، «ادی عقاب آسمان ها».

ساعت ۲۱:

جواد عزتی، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۱۳۶۰ است. وی تاکنون سه بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر بوده و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشن حافظ برای بازی در فیلم ماجرای نیمروز است.

منتخب فیلم‌های این بازیگر محبوب و شناخته شده ایرانی این هفته از شبکه نمایش بدین ترتیب پخش می‌شوند: «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، «وقت بزرگ شدنه»، «تنگه ابوقریب»، «طلا و مس»، «تگرگ و آفتاب»، «آینه بغل» و «زاپاس».

ساعت ۲۳:

فیلم‌های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که فیلم‌های جذاب این شبکه را شامل می‌شود این هفته از شنبه تا جمعه بدین صورت خواهد بود: «زندگی وسلی دیدز»، «سر به مهر»، «هتل نقاب پوشان»، «تیم امنیت»، «تصویر ذهنی»، «شجاع دل»، «وقتی آن‌ها ما را می‌بینند».

ساعت ۱ بامداد:

سینما کلاسیک شبکه نمایش که به مرور آثار برجسته سینمای کلاسیک جهان می‌پردازد هفته پیش رو بدین ترتیب خواهد بود: «تخت خواب سحر آمیز»، «روزی که زمین از حرکت ایستاد»، «آماتور»، «راز سوم»، «دنیای آپو»، «مردم معمولی»، «دی دی کارشناس می‌شود».

منبع: برترین‌ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها