|

رژه #780* اسپانسر یورو‌۲۰۲۰ روی روان مخاطب

گزارشگر غرق در هیجان است که توی گوشی به او می‌گویند از حامی مالی و جوایز آن بگو.

لینک کوتاه کپی شد

مسابقات یورو ۲۰۲۰ در مرحله یک هشتم نهایی جذاب و نفسگیر برگزار می‌شود. بعد از مدت‌ها که ورزشگاه‌ها به دلیل کرونا خالی از تماشاگر بود حالا لذت تماشای مسابقات فوتبال در قاب تلویزیون با حضور تماشاچیان پرتعداد بر این جذابیت اضافه کرده است.

شبکه سه در این برهه بیش از هر زمان دیگری بیننده دارد و چشم میلیون‌ها ایرانی به این شبکه است تا هر شب مسابقات را دنبال کنند.ویژه‌برنامه یورو ۲۰۲۰ با اجرای محمد‌حسین میثاقی و محمدرضا احمدی به عنوان قاب مسابقات قرار است عیش فوتبال دوستان را بیشتر کند که خب پیش‌تر نوشتیم از حد متوسط بالاتر نرفته.

فارغ از کم‌وکیف ویژه‌برنامه شبکه سه،یک اتفاق فرامتن به این برنامه لطمه زده است. داریم از حامی مالی برنامه صحبت می‌کنیم که مدام مجری و گزارشگر از بیننده‌ها می‌خواهند آن را شماره‌گیری کنند و جایزه میلیونی برنده شوند. کار تا جایی پیش رفته که کارشناس دارد بحث تخصصی می‌کند؛‌ محمدرضا احمدی توی حرف او می‌آید و از اسپانسر می‌گوید. یا گزارشگر غرق در هیجان است که توی گوشی به او می‌گویند از حامی مالی و جوایز آن بگو.

و‌اکنش کاربران به تبلیغات یورو 2020

وحید سعیدی: ‌یکی از بدترین اتفاقات برنامه «یورو ۲۰۲۰»، حجم بالای حضور اسپانسر در جای‌جای برنامه است. گزارشگر یهو وسط گزارش مجبور است از اسپانسر بگوید، کارشناس در حال تحلیل مسابقه است، مجری به‌جای اینکه پیگیر حرف او باشد، اسپانسر را تبلیغ می‌کند. حجم حضور اسپانسر آنقدر بالاست که توضیحات گاه و بیگاه مجریان و گزارشگران تبدیل به ضد تبلیغ شده است.

احمد رنجبر: ‌طبعا ویژه‌برنامه‌هایی که برای مسابقات یورو روی آنتن می‌روند، ظرفیت بالایی برای جذب اسپانسر دارند.بیننده بازی‌ها میلیونی است و این یعنی بهترین فرصت برای اسپانسرها. منتها اینکه فرشاد محمدی مدام با همان لحن مهیج از بیننده‌ها بخواهد کد دستوری فلان را شماره‌گیری کنند، اوج بدسلیقگی است.حتی محمدرضا احمدی هم نباید مجبور باشد به کرات اسپانسر را تبلیغ کند.ده‌ها راه برای رقم زدن یک اتفاق خوب وجود دارد.

منبع: هفت صبح

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها