|

(ویدیو) ماجرای چسب زخم در بستنی و شرکت دومینو که زیربار نمی رود!

ویدیویی از وجود چسب زخم داخل بستنی دومینو در شبکه های اجتماعی در حا دست به دست شدن است.

لینک کوتاه کپی شد

فرض کنید عصر یک روز گرم تابستانی، بعد از اینکه خیالتان راحت شده است که سهمیه خاموشی‌ امروزتان را سپری کرده‌اید، آب هم قطع نیست و هنوز علایم کرونا را تجربه نکرده‌اید، تصمیم می‌گیرید به شکرانه این همه خوشبختی برای خانواده جشن بگیرید. از آنجا که کلی انتخاب‌های متنوع برای تفریح و لذت‌بردن از زندگی دارید، چشم‌بسته روی یکی از آنها دست می‌گذارید و وقتی چشمتان را باز می‌کنید، با هیجان‌انگیزترین گزینه تفریحی موجود روبه‌رو می‌شوید: خوردن بستنی.

همه مشغول بازکردن بستنی‌اند که ناگهان فرزند دلبندتان فریاد می‌زند: چسب زخم!

ابتدا خیال می‌کنید خدای ناکرده بچه دستش را بریده و چسب زخم می‌خواهد اما وقتی دقیق می‌شوید، می‌بینید که خیر، چسب زخم داخل بستنی است. 

استفاده شرکت تولیدکننده از جلوه‌های ویژه بصری با اضافه‌کردن چسب زخم به بستنی خون‌رنگ، شما را به تحسین وامی‌دارد. تلفن را برمی‌دارید که تشکر کنید. شماره را می‌گیرید و بعد از چند دقیقه بالاخره موفق می‌شوید با یک اپراتور صحبت کنید. ماجرا را تعریف می‌کنید. اولین پاسخ این است که بستنی را بدهید به ما تا بررسی کنیم. وقتی از این کار خودداری می‌کنید و می‌گویید این اثر هنری را نمی‌دهم تا رسانه‌ها بتوانند هنر دست شما را به همه معرفی کنند، پاسخ همیشگی همه تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان باوجدان خدمات را می‌شنوید: «برو هر کاری دوس داری بکن!»

آنچه شرح آن رفت، مربوط به محصول سالینوی شرکت لبنیات و بستنی «دومینو» بود؛ شرکتی که در صفحه نخست سایت آن نوشته شده است: «شرکت لبنیات و بستنی دومینو در سال ۱۳۹۰ با پشتوانه غنی از تجربه و تخصص که حاصل بیش از سی سال تلاش مداوم و کارآفرینی بنیانگذاران خود که تا قبل از تاسیس دومینو به عنوان یکی از بنیانگذاران و مالکان مجموعه لبنیات و بستنی میهن فعالیت می‌کردند، تاسیس گردید. این شرکت با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های پیشرفته و مدرن‌ترین تجهیزات تولیدی تلاش می‌کند بهتـرین و با کیفیت‌ترین محصولات را تولید و به بازار عرضه نماید. در این راه ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی این شرکت از کشورهای صاحب‌نام این صنعت مانند آلمان، سوئد و دانمارک وارد کشور شده است.»

دومینو درباره ویدئوی چسب زخم قول پیگیری داد

روابط عمومی دومینو با ارسال جوابیه ای خطاب به مردم ایران و اصحاب رسانه ، قول داد این موضوع را پیگیری و نتیجه را به مردم اعلام کند.

در جوابیه دومینو آمده است: فیلم منتشر شده در رابطه وجود جسم خارجی در یکی از محصولات این شرکت و نارضایتی که در مشتری عزیزمان ایجاد نموده است را دیدیم . با توجه به اینکه فرآیند تولید محصولات این شرکت به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست می‌باشد قطع به یقین و با اطمینان کامل اعلام می‌کنیم که مورد اشاره به هیچ عنوان چسب زخم نبوده و از مصرف کننده محترم و خبرگزاری ایسنا درخواست شده است محصول را به شرکت ارائه نماید تا صحت و سقم این موضوع در مقابل نمایندگان رسانه های عمومی مورد بررسی دقیق قرار گیرد و اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد.

61976969

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها