|

ویدیو تازه از دعوای هلیا قمه کش با مونا؛ بگو گ...خوردم!

هلیا قمه کش

بعد از انتشار ویدیو قمه کشی هلیا حالا ویدیو جدید از دعوای هلیا و مونا منتشر شده است

لینک کوتاه کپی شد
1

تصاویری که به تازگی منتشر شده و گفته می‌شود مربوط به یک سال قبل است. روایت منتشر شده همراه تصویر، از دعوای قدیمی هلیا و "مونا" حکایت دارد.

مونا همان دختری است که اخیرا درگیری او با هلیا خبرساز شد. گفته می‌شود درگیری و قمه‌کشی روزهای اخیر دنباله همین دعوای سال گذشته است. کسی این ادعاها را تایید نکرده و فقط نام مشترک هلیا در این اتفاقات توجهات را به خود جلب کرده.

 بازجویی از هلیا قمه کش در اداره پلیس اصفهان

با شناسایی دختران نوجوانی که در پارکی در اصفهان با هم درگیر شده و یکی از آنها اقدام به قمه کشی کرده بود معلوم شد که دور همی آنها یک قرار در فضای مجازی بوده که به خاطر اختلاف و کل کل در فضای مجازی به درگیری کشیده شده است.

به دنبال انتشار کلیپی از درگیری چند دختر نوجوان در پارکی در اصفهان وقمه کشی یکی از آنها که جنجال زیادی در فضای مجازی بوجود آورد تحقیقات پلیس برای شناسایی این دختران آغاز شد و ماموران موفق شدند در مدت کوتاهی محل زندگی این دختران را شناسایی کنند.

به گزارش رکنا، ساعاتی پیش  هلیا قمه کش با دختران نوجوان با همراهی اعضای خانواده شان به پلیس شهر اصفهان منتقل شدند و معلوم شد که آنها از مدتی قبل  در فضای مجازی با هم آشنا و دوست شده بودند اما کل کل ها و کری خوانی هایشان در این فضا باعث بوجود آمدن اختلاف میان آنها شده بود و به همین دلیل در یکی از پارک ها با هم قرار گذاشته بودند اما دراین قرار بین تعدادی از آنها درگیری بوجود آمده و یکی از آنها اقدام به قمه کشی کرده بود. همچنین مشخص شد که پس از این درگیری فرد دیگری اقدام به فیلم برداری کرده و سپس این فیلم را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها