|

شیرین صمدی مجری صداوسیما چرا کشف حجاب کرد؟ او هم عزم رفتن دارد؟

shirin samadi shayanews

شیرین صمدی مجری صداوسیما کشف حجاب کرد و با تلویزیون و صداوسیما خداحافظی کرد

لینک کوتاه کپی شد

شیرین صمدی مجری صداوسیما که سابقه بازیگری را هم دارد با انتشار تصویری بی حجاب از خود اعلام کرد که با صداوسیما خداحافظی کرده و دیگر قصد همکاری با تلویزیون را ندارد.

شیرین صمدی با انتشار این عکس نوشت:

اینم یه عکس در جواب اونهایی که مدام ازم می پرسن ، دیگه تلویزیون برنامه اجرا نمی کنید؟ 

خودتون نمی رید یا ممنوع التصویر هستین ؟ و... و... و...

و... تمام

hashiye_va_havashi_1626294033

شیرین صمدی قصد مهاجرت دارد؟

شیرین صمدی در اولین موضع رسمی اش بعد از کشف حجاب گفت:  دو سال و نیم پیش تصمیم گرفتم اجرای هیچ برنامه ای در صداوسیما را نپذیرم البته همچنان نویسندگی و کارگردانی را ادامه می دادم اما اجرای برنامه ها دیگر از حوصله من خارج بود و پیشنهادها را نپذیرفتم. خاتمه دادن به کارم در ابتدا برای من ریسک بود اما این ریسک را پذیرفتم چون دوست نداشتم ادامه بدهم.

الان مدت هاست که در صفحه شخصی‌ام در اینستاگرام با عقاید خودم ظاهر می شوم و اگر کسی دنبال کننده من باشد متوجه می‌شود که موازین من در عکس ها شاید خیلی مطابق با موازین صداوسیما نباشد، بنابراین هر شخصی متوجه می‌شود که من قرار نیست دیگر در تلویزیون کار کنم اما از آنجایی که همچنان از من سوال می‌شود که چه زمانی به تلویزیون برمی گردی یا ممنوع التصویر هستی.

او که سابقه بازیگری هم در کارنامه اش دارد در پایان و در پاسخ به اینکه می خواهد مهاجرت کند، گفت: قصد مهاجرت ندارم و دیگر به بازیگری هم فکر نمی کنم. درحال حاضر تا آنجایی که بتوانم سوادم را در زمینه های دیگر بالا می برم. الان مدیر خلاقیت یک مجموعه خوب و مشاور یک مجموعه دیگر هستم اما درباره آینده ای که پیش رو هست شاید فقط بتوانم بگویم که احتمالا زندگی در سفر را انتخاب می کنم و مدام در عبور و گذشت هستم. یا از شهر می‌روم و به یک روستا نقل مکان می کنم تا آرامش داشته باشم و خودم باشم و خوشحال باشم.

2555

اما شیرین صمدی کیست؟

شیرین صمدی متولد سال ۱۳۶۳ در اصفهان و مجری تلویزیون است . او اجرای برنامه عصرخانواده را به عهده دارد که از شبکه دوم سیما پخش می شد 

وی در تلویزیون اجرای برنامه های «صبح بخیر ایران»، «سیمای خانواده» ، «قاصدک» (شبکه یک)، «عصر خانواده» (شبکه دو)، «همیشه خونه» (شبکه آموزش) و … کارگردانی برنامه «آقای خاص» (شبکه پنج) را در کارنامه خود دارد.

شیرین-صمدی-مجری-2

شیرین صمدی در برنامه عصر خانواده

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی