|

تولد یک پروانه؛ بررسی زندگی یک سوپر استار در گزارش «شایانیوز»

«مهناز افشار»؛ برای دیده شدن نیازی به برهنه شدن دارد؟

shayanews mahnaz afshar

مهناز افشار از آن دست سلبریتی هایی است که برای دیده شدن نیازی به برهنه شدن ندارد. او سوپر استاری است که در فضای هنری ایران به خوبی درخشید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه هنر- انگار همه چیز از شباهتش به گوگوش شروع شد. این شباهت پای مهناز افشار نوجوان را به سینما باز کرد. او هنرپیشگی را از دهه 70 شروع کرد. خودش در این باره می گوید: «در دوره دبیرستان به من می گفتند شبیه بانو گوگوش هستم و این موضوع برایم جذابیت داشت که شبیه به یک ستاره هستم.به همین علت در دوران نوجوانی علاقه به دیده شدن در من شکل گرفت.»

به گزارش «شایانیوز»،مهناز افشار از آن دست سلبریتی هایی است که برای دیده شدن نیازی به برهنه شدن ندارد. او سوپر استاری است که طی 20 سال گذشته در فضای هنری و سینمایی ایران به خوبی درخشید و از شهرت اشباع شد. در واقع می توان گفت که وی برای دیده شدن به برهنه شدن نیازی ندارد اما این روزها بعد از مهاجرت به خارج از کشور حواشی زیادی داشته است. از حضور در برنامه پرشین تلنت در کنار دوخواننده معروف یعنی ابی و آرش تا اعلام برای بازگشت به ایران.

100

حاشیه های زندگی خصوصی؛ از ازدواج با یاسین رامین تا طلاق

مهناز افشار مانند همه هنرمندان ایرانی که در ایران زندگی می کنند، علاوه بر زندگی کاری و هنری زندگی خصوصی نیز داشت که به نظر می رسد تا قبل از ازدواج با یاسین رامین پسر محمدعلی رامین معاون وزیر ارشاد دولت دهم، زندگی خصوصی اش فاقد حاشیه بود. هرچند گهگاهی برخی از نشریات زرد، وقت و بی وقت خبر ازدواج او را با محمدرضا گلزار منتشر می کردند اما می توان او را سلبریتی بی حاشیه نامید.

ازدواج او با یاسین رامین از فاصله سنی او یعنی بزرگتر بودنش از همسر تا مهریه عجیب و غریبی که سبب اظهار نظر ،مرضیه برومند کارگردان سینما و تلویزیون هم شد:«متأسفم بودجه تئاتر مملکت، نصف پشت قباله فلان خانم بازیگر است که زن یک مرد سیاسی شده است! تا امید اهالی تئاتر ته نکشیده است، فکری کنید! این چه بودجه‌ای است برای تئاتر مملکت؟! باید خجالت […] مدت ها ادامه داشت که او و همسرش سکوت را بر پاسخ دادن ترجیح می دادند اما در نهایت  این حواشی صدای او و همسرش را در آودر و هر دو را مجبور به واکنش کرد. مهناز افشار و یاسین رامین در دو گفت گوی جداگانه به همه این حواشی پاسخ دادند.

60

مهناز افشار در گفت و گو با برنامه سی و پنج درباره همه چیز توضیح داد. از سن همسرش تا پرونده قضایی و اقتصادی او.یاسین رامین نیز در گفت گو با سینماژورنال، از رسانه های خارج از کشور به این حاشیه ها پاسخ داد.

زندگی مهناز افشار و یاسین رامین دوام نداشت و در نهایت به جدایی بی سر و صدا ختم شد. آنقدر که مهنازافشار با یک استوری ساده خبر جدایی اش از یاسین رامین را به صورت غیر مستقیم اطلاع رسانی کرد: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی تر هم بکنی.»

درباره مهناز افشار

مهناز افشار متولد 21 خردادماه 1356 در تهران، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون است. دبیرستان را با دیپلم تجربی به پایان رساند و پس از آن در یک موسسه غیر انتفاعی رشته تدوین را دنبال کرد. با وجود مخالفت های خانواده اش دوره های بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذراند تا اینکه برای نخستین بار در سال 1377 با سریال گمشده در قاب تلویزیون ظاهر شد. در همان سال در فیلم سینمایی دوستان ساخته علی شاه حاتمی وارد سینما شد، سپس فیلم سینمایی شیرهای جوان را در سال 1378 کار کرد. سال 1379 با حضور در فیلم سینمایی شورعشق بیش از پیش مشهور شد. در دهه 80 افشار از چهره های سینمای تجاری ایران شد و در فیلم های سینمایی زیادی بازی کرد.

50

افشار در سال 1393 با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک دختر به نام لیانا است. او در سال 1398 اعلام کرد که از همسرش جدا شده و اکنون ساکن آلمان است. کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فجر برای تسویه حساب، برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان برای طبقه سوم، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فجر برای سعادت آباد، کاندید تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشن خانه سینما برای سعادت آباد، برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن از بخش نگاه نو جشنواره فجر برای برف روی کاج ها، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان برای برف روی کاج ها، برنده تندیس بهترین بازیگر زن از جشن دنیای تصویر برای طبقه سوم، کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فجر برای پل چوبی، کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای دارکوب و کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای قسم از موفقیت های این هنرمند هستند.

70

مهناز افشار 4 دوره کاندیدای سیمرغ بلورین جشنواره فجر و یک دوره نیز برنده این جایزه شده است. علاوه بر این وی کاندید تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشن خانه سینما برای سعادت‌آباد، برنده تندیس بهترین بازیگر زن از جشن دنیای تصویر برای طبقه سوم، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان برای برف روی کاج‌ها و برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن از بخش نگاه نو جشنواره فجر برای برف روی کاج‌ها شده است.

هنوز مشخص نیست که مهناز افشار موفق به بازگشت به ایران شود اما آیا زندگی هنری این سوپر استار سینمای ایران به پایان رسیده است؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها