|

(ویدئو) صحبت های بغض آلود غزل شاکری در مراسم خاکسپاری مادرش فرشته طائرپور

غزل شاکری و فرشته طائرپور

غزل شاکری گفت: در خودم آمادگی گفتگو نمی دیدم چون احساسات جلوی کلام درست را می گیرد اما متنی را آماده کردم که آن را قرائت می‌کنم.

لینک کوتاه کپی شد

مراسم بدرقه و خاکسپاری فرشته طائرپور تهیه کننده سینما صبح چهارشنبه 27 مرداد ماه همزمان با تاسوعای حسینی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) با حضور جمعی از هنرمندان و منوچهر شاهسواری، غزل، عسل و علی شاکری خانواده آن مرحوم برگزار شد.

به گزارش«شایانیوز»، این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد. اجرای مراسم نیز برعهده احسان کرمی بود. سیدمحمد بهشتی، ابراهیم داروغه زاده، رخشان بنی اعتماد، جهانگیر کوثری، عباس امینی، محسن امیریوسفی، منوچهر محمدی، محسن خانجهانی و ... در این مراسم حضور داشتند.

احسان کرمی در سخنانی بیان کرد: حضور در چنین مراسمی بسیار برایم سخت بود اما وقتی در مسیر، غزل عزیز از من خواست اجرای مراسم را برعهده داشته باشم، پذیرفتم. نبود فرشته طائرپور قطعاً ضربه بدی به سینمای ایران وارد خواهد کرد، چراکه او همیشه پل معلق سینما، جامعه و دولت را به گونه‌ای نگاه می‌داشت و حالا در نبودش به مشکل برخواهیم خورد. سپس از علی شاکری پسر مرحوم خواست که صحبت کند.

علی شاکری پسر مرحوم طائرپور ضمن عذرخواهی بابت اینکه نمی تواند با صدای رسا صحبت کند، گفت: پسر فرشته بودن می شود یک زندگی پر از تجربه های عاشقانه و خطراتی که در آن صبوری و انسانیت موج می زند. مادرم همیشه تلاش کرد به اطافیانش یاد دهد چگونه مثل یک مادر می شود عاشقانه زندگی کرد و به ما رسم مردانگی را یاد داد. می دانم اینجا عزیزان زیادی دارد که برخی را من می شناسم و برخی نیز به مرور زمان رفته رفته سعادت آشنایی با آنها را پیدا می‌کنم.

غزل شاکری نیز ضمن تشکر از حضور مهمانان، گفت: در خودم آمادگی گفتگو نمی دیدم چون احساسات جلوی کلام درست را می گیرد اما متنی را آماده کردم که آن را قرائت می‌کنم.

«یا حفیظ یا امین» سخنم را با تکیه کلام تو آغاز می‌کنم؛ مادر عزیزم، دختر تو بودن افتحار بزرگی است. جز علی، عسل و من، می‌دانم مردمان بسیاری هستند و آنان را می‌شناسم که تو، فرشته نگهبان‌شان بودی.

امروز آمدیم که جسم خسته ات را به خاک و روح بزرگت را به آسمان بسپاریم. بابت آنچه که برایمان ساختی، سپاسگزاریم. امیدواریم باران صبر و قراری بر این آتش بر دل نشسته ما ببارد.

کرمی در ادامه گفت: غزل می‌خواست گلنار را بخواند ولی عملی نبود و به همین دلیل از من خواست که این کار را انجام دهد و سپس آهنگ «گلنار» را اجرا کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    ای وای غزلم .......
    🤍🖤

  • مریم و میگل ارسالی در

    سلام از اعماق وجودمان تسلیت می گوییم فوت علی سلیمانی بازیگر خوب و فرشته طائر پور کارگردان فقید کشورمان را به همه مردم و هنرمندان و به خانواده محترمشان . امیدوارم که دل و قلب غزل و سبای عزیز ( دختران آن دو مرحوم ) با یاد خدا آرام گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها