|

چطور با شومیز سفید استایلی متفاوت و زیبا داشته باشیم

شومیز زنانه سفید رو اینجوری ست کنید؛ 7 ایده ناب برای شومیز بازها!

شومیز زنانه سفید

وقتی صحبت از شومیز سفید میشه با مجموعه ای از انتخاب ها و ست های مختلف روبرو می شویم. از استایل کژوال تا رسمی با شومیز سفید قابل اجرا است. …

لینک کوتاه کپی شد
1

شومیز سفید زنانه می تواند یکی از اصلی ترین آیتم های کمد شما باشد. رنگ سفید معمولا مناسب هر نوع رنگ پوستی است و به راحتی با رنگ های دیگر ست می شود. در واقع یک شومیز سفید ساده به شما کمک می کند بی نهایت استایل متنوع بسازید. اگر شومیز های سفید شما درون کمد خاک گرفته اند و نمی دانید با آن ها چه کنید مطالعه این مقاله برایتان مفید خواهد بود. برای اینکه ببینید شومیز زنانه سفید تا چه حد پر کاربردِ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش «شایانیوز»، وقتی صحبت از شومیز سفید می شود، با مجموعه ای از انتخاب ها و ست های مختلف روبرو می شویم. از استایل کژوال تا رسمی با شومیز سفید قابل اجرا است که باعث شده به یکی از لباس های ضروری خانم های خوش تیپ تبدیل شود. یک شومیز سفید به راحتی با لباس های دیگر هماهنگ می شود و با کمترین هزینه می توانید یک استایل شیک داشته باشید. اما این نکته که شومیز سفیدتان را با چه لباس هایی ست کنید اهمیت زیادی دارد و می تواند نقش موثری در استایل شما داشته باشد.

شومیز سفید با شلوار جین

شومیز زنانه سفید به همراه شلوار جین آبی ایده آل ترین چیزی است که برای یک استایل تابستانی عالی به آن نیاز دارید. برای این استایل می توانید از یک شال آبی و کفش سفید استفاده کنید. اگر شلوار جین مام استایل به تن می‌کنید قرار دادن شومیز سفید داخل شلوار می‌تواند ایده بهتری باشد تا هم استایل شلوارتان نمایان شود هم مدل شومیزتان به چشم بیاید. اما برای شلوارهای اسکینی فرق چندانی ندارد که شومیز را روی شلوار بگذارید یا داخل آن. 

شومیز سفید

شومیز سفید با لباس های مشکی

ترکیب شومیز زنانه سفید با مانتو و شلوار مشکی می تواند یک استایل کلاسیک برای شما بسازد. این استایل برای محیط های کاری و رسمی بسیار مناسب است.

شومیز سفید با کت و شلوار

یک ست دیگری که با شومیز سفید بسیار جذاب می شود استفاده از کت و شلوار است. کت و شلوار های زنانه برای مناسبت های مختلف مناسب هستند. اگر به پوشیدن کت و شلوار علاقه دارید مطمئن باشید که یک شومیز زنانه سفید استایل شما را کامل می کند. با این استایل  کفش های پاشنه بلند شما را بسیار جذاب می کند.

شومیز سفید

شومیز سفید با دامن

ترکیب شومیز زنانه سفید با دامن های ساده و طرح دار می تواند یک انتخاب عالی برای مهمانی های رسمی یا دوستانه باشد. دامن های پولک دار و براق را هم می توانید با یک شومیز سفید ساده به راحتی ست کنید. به ویژه برای فصل بهار می توانید از شومیز حریر یا ساتن استفاده کنید. آن را با دامن های بلند یا می دی چین دار، راسته یا … امتحان کنید در این فصل می توانید به راحتی از کفش های جلوباز استفاده کنید.

شلوار کتان

با توجه به تنوع رنگی بالای شلوارهای کتان شما می توانید تنها با یک شومیز سفید استایل های رنگارنگ و جذابی داشته باشید. اگر از شلوارهای رنگی استفاده می کنید بهتر است کفش شما سفید یا از رنگ خنثی باشد. یکی از کارهایی که موجب می‌شود استایل کردن شومیز سفید با جذابیت بیشتری همراه باشد بستن کمربند به روی آن است. 

شومیز سفید

جامپ سوییت

جامپ سوییت یا سرهمی لباس های محبوبی هستند که در سال های اخیر دوباره ترند شده اند. شما می توانید یک شومیز سفید را با دکمه های بسته در زیر جامپ سوییت و با دکمه های باز روی جامپ سوییت بپوشید. برای این استایل کفش های عروسکی یا کتانی خیلی زیبا هستند.

ژاکت

اگر لباس های بافتنی پوست شما را آزار می دهد می توانید با استفاده از یک شومیز سفید ساده علاوه بر حل این مشکل، استایل پاییزه زیباتری هم داشته باشید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها