|

طرزتهیه "رول کدو" طعمی متفاوت از کدو که فراموش نخواهید کرد!

رول کدو یک غذای فوق العاده راحت و خوشمزه است که طعمش شما را شگفت زده خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رول کدو یک غذای فوق العاده راحت و خوشمزه است، افراد زیادی هستند که از مزه ی کدوی سبز خوششان نمی آید اما باور کنید بعد از امتحان کردن این غذا نظرتان را تغییر خواهید داد.

مواد مورد نیاز برای یک غذای بی نظیر:

گوشت چرخ کرده 150 گرم

کدوی سبز 2 عدد خام

تخم مرغ 4 عدد

پنیر پیتزا 125 گرم

روغن زیتون 1 قاشق غذاخوری برای کدوها

نمک، فلفل و زردچوبه به مقدار دلخواه

نکته: دوستان گیاهخوار می توانند به جای گوشت چرخ مرده از سویا ساتفاده کنند و بپیا اینکه به طور کلی این گزینه را حذف نمایند اما همچنان از طعم فوق العاده ی این غذا لذت ببرند.

طرز تهیه ی رول کدو:

توجه داشته باشید که این دستور پخت برای 2 الی 3 نفر در نظر گرفته شده است. در مرحله ی اول به حلقه حلقه کردن کدوها می پردازیم سپس آنها را در سینی فری که کاملا توسط کاغذ روغنی پوشیده شده است می چینیم. روی حلقه های نسبتا باریک کدوها نمک، فلفل و روغن زیتون بریزید و سپس با دمای 180 درجه به مدت 25 دقیقه آنها را داخل فر بگذارید. در همین زمان تخم مرغ های خود را داخل یک ظرف شکسته و حسابی هم بزنید. بعد از آنکه سینی خود را از فر خارج کردید تخم مرغ ها را روی آن بریزید و مجددا برای 4 الی 5 دقیقه داخل فر قرار دهید، فقط در حدی که تخم مرغ ها خودشان را بگیرند و سفت شوند.

در مرحله ی بعد پس از آنکه گوشت های چرخ کرده خود را سرخ نمودید روی سینی کدوها و تخم مرغ ها بریزید و سپس پنیر پیتزای خود را به آن اضافه کنید. بعد از آن که پنیر ها را روی گوشت چرخ کرده ریختید، می توانید پروسه ی رول کردن را آغاز کنید. در نهایت مجددا 3 دقیقه ی دیگر برای آب شدن پنیر های پیتزا، رول کدو را داخل فر بگذارید.

شاهکار شما آماده است؛ می توانید آن را سرو کنید و از طعم بی نظیرش شگفت زده شوید.

اگر دوست دارید آشپزی های ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها