|

(ویدئو) تزئین آسون و شیک برنج؛ با زرشک و زعفران پلو رو خوشگل دیزاین کنید

برای داشتن یه سفره خوشگل و شیک باید چند مدل دیزاین ساده غذا ها رو بلد باشید توی این مطلب در مورد تزئین برنج صحبت می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- غذا هر چقدر هم خوشمزه باشه اگه ظاهر زیبایی نداشته باشه به دل نمیشینه بنابراین باید چند نمونه دیزاین ساده رو یاد بگیرید. توی این مطلب قراره دو نمونه تزئین برنج رو بهتون یاد بدیم که یک مورد شامل تزئین ساده با زعفران و زرشک است یک مورد هم قالبی درآورن برنجِ که این روز ها خیلی مد شده. برای قالبی درآوردن برنج باید چند نکته رو رعایت کنید در ادامه با ما همراه باشید تا این نکات رو بهتون بگیم.

برنجی که قرارِ داخل قالب ریخته بشه نباید خیلی داغ باشه؛ دمای برنج باید به اندازه‌ ای باشه که دست را نسوزاند ولی سرد هم نباشد. شما از هر قالبی میتونید استفاده کنید نیازی به نایلون انداختن کف قالب یا چرب کردن آن هم نیست. تنها کاری که باید بکنید این است که برنج را با قاشق داخل قالب بریزید و کمی با پشت قاشق روی هر لایه برنج که می‌ ریزید، فشار دهید. نیازی نیست خیلی فشار بدهید، فقط در حد پر کردن هوا بین دانه‌ های برنج کافی است.

باید برنج را تا لب قالب بریزید تا کاملا پر شود چون اگر فاصله‌ ای وجود داشته باشد، موقع برگرداندن برنج داخل دیس یا بشقاب، برنج با شتاب به کف ظرف خورده و ممکن است متلاشی بشود.

تزئین برنج

تزئین برنج

تزئین برنج

اگر دوست دارید آشپزی های ما رو دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها