|

مثل آب خوردن بدون جراحی صورتتو لیفت کن؛ با این 5 ترفند گیاهی جذاب شووو!

با این دمنوش ها و روغن های گیاهی بانو جان پوستی زیبا داشته باش.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برخی از افراد با وجود لاغری هم چنان صورت پری دارند و این باعث بزرگ به نظر آمدن سن شان شده و حتی بدنشان نیز پرتر از حالت طبیعی بنظر می رسد. محصولات شیمیایی برای لاغری صورت که در بازار وجود دارد حاوی مواد افزودنی محرک بیشتری است و می تواند پوست را شکننده و حساس کند. بنابراین امروزه استفاده از داروی گیاهی برای لاغر شدن صورت با توجه به عوارض کم و اثر زیاد آن توجه عموم را به خود جلب کرده است. داروی گیاهی برای لاغر شدن صورت بدون تحریک پوست، بدون آسیب به سلامت، می تواند پوست را تغذیه کند، چربی اضافی صورت را از بین ببرد و برای هر نوع پوست مناسب باشد.

1

ترفند گیاهی برای لاغر کردن صورت

  • رزماری

داروی گیاهی حاوی رزماری ضمن اینکه عوراض کمی داد  به علت داشتن خاصیت ضد هیپروگلیسمی و ضدالتهابی می تواند با حل کردن ذرات چربی و افزایش گردش خون به طور موثر چربی اضافی صورت را کاهش دهد. سفت شدن پوست و بازگرداندن خاصیت ارتجاعی، تغییر شکل خطوط صورت از اثرات رزماری به عنوان داروی گیاهی برای لاغر شدن صورت است. رزماری همچنین می تواند با پاکسازی پوست، جذب مواد گیاهی را تقویت کند. از این طریق باعث ترویج مصرف و سوزاندن چربی زیر پوست و رسیدن به هدف لاغری می شود. رزماری به روش های مختلف برای لاغری استفاده می شود. روغن، عصاره گیاهی یا پودر رزماری را میتوان استفاده کرد. روزانه به میزان ۴۰۰ میلی گرم عصاره ی رزماری به صورت قرص، مکمل و یا دمنوش مصرف کنید.

Hovd

  • جینسینگ

جینسینگ از داروهای گیاهی شناخته شده است که محبوبیت آن بیشتر برای اثر جوانی و انرژی که ایجاد می کند است. جینسینگ با داشتن نوعی چربی در خود و سوزاندن این چربی باعث کنترل سطح چربی صورت شده و ضمنا باعث تحریک باکتری های روده شده و همین عامل دفع چربی را در پی دارد. با این اوصاف قرص حاوی جینسینگ جزو بهترین قرص های لاغری صورت است. جینسینگ با کاهش اشتها، افزایش متابولیسم و خاصیت چربی‌سوزی در لاغری تاثیرات مثبتی دارد. عملکرد قرص های لاغری صورت به این صورت است که با افزایش سرعت متابولیسم بدن، گردش خون را بهبود می بخشد، سیستم غدد درون ریز بدن را تقویت می کند تا سوزاندن چربی، کربوهیدرات ها و قندها را تسریع کند و با کمک به بهبود عملکرد روده و حذف سموم موجود در بدن انسان سبب لاغری صورت می شود.

  • چای سبز

فواید زیادی برای سلامتی دارد و به بهبود هضم، کاهش وزن، سلامت موها و همچنین سلامت پوست کمک می کند. اگر برای خلاص شدن از شر گونه های چاق تلاش می کنید، از چای سبز توان به صورت تونر صورت، ماسک صورت، پاک کننده صورت و پک صورت استفاده کرد.

2

  • زالزالک

توت زالزالک دارای خواص آنتی اکسیدانی غنی است. 90 درصد ترکیبات سمی روی پوست را از بین می برند. عصاره زالزالک  به دلیل داشتن ویتامین C و ویتامین B باعث کاهش وزن بدن و تجمع چربی می شود. گیاهان دیگر شامل دارچین، دانه کاسیا، مرکبات و هتروفیلا، نیلوفر ابی نیز می توانند به تنهایی یا با ترکیب با هم برای لاغری صورت استفاده شوند.

  • ماساژ صورت با روغن آرگان

ماساژ هر روز گونه ها به آب شدن چربی های انباشته شده در این ناحیه کمک می کند. اگر این کار را به یک برنامه روزمره تبدیل کنید، رسیدن به هدف لاغری گونه برایتان سخت نخواهد بود. از یک روغن سالم مانند روغن آرگان برای ماساژ صورت خود استفاده کنید. با مالیدن صورت خود به آرامی با حرکات دایره ای با کف دست شروع کنید. این تمرینات که چربی روی صورت را می سوزاند، بافت پوست را فرم می دهد. می توانید این کار را بیست بار تکرار کنید.

آرگان

  • چای گل سرخ عناب

5 عدد گل سرخ را با 5 عدد عناب با 500 میلی لیتر آب بجوشانید و در حالی که داغ است میل کنید. گل سرخ سرشار از ویتامین C، ویتامین B2، اسید فولیک و آهن است و عملکردهای کاهش چربی و کمک به هضم را دارد. نوشیدن چای عناب گل سرخ در حد اعتدال می تواند به دفع مدفوع،  سوزاندن چربی های انباشته شده در بدن و سپس دستیابی به اثر کنترل وزن کمک کند.

  • آب سبزیجات

 اگر می خواهید سم زدایی بدن و چربی سوزی صورت را تقویت کنید، آب سبزیجات انتخاب مناسبی در تابستان است. آب سبزیجات رایجی که به سم زدایی و لاغری صورت کمک می کنند عبارتند از آب هویج، آب کرفس، آب کلم، آب خیار، آب گوجه فرنگی، آب هندوانه، آب موز تمشک سیب و آب سیب هویج.

11

  • روغن نارگیل

روغن نارگیل یک پاک‌کننده و آب‌رسان عالی برای پوست است. هم‌چنین سرشار از ویتامین E است که به افزایش انعطاف‌پذیری پوست کمک می‌کند. این روغن رطوبت پوست را حفظ می‌کند که برای حفظ انعطاف‌پذیری و حالت ارتجاعی پوست یک عامل مهم است. شما می‌توانید این روغن را به صورت موضعی روی پوست صورت بمالید تا نتایج آن را مشاهده کنید. برای این‌که زودتر به نتیجه برسید، این روغن را در رژیم غذایی روزانه‌تان نیز بگنجانید.

  • کره ی کاکائو

آب‌رسانی مناسب حالت ارتجاعی پوست، شادابی و انعطاف‌پذیری پوست را حفظ می‌کند. کره‌ی کاکائو پوست را آب‌رسانی می‌کند و حالت ارتجاعی آن را بهبود می‌بخشد. چند قاشق کره‌ی کاکائو را در فر یا روی اجاق گاز گرم کنید. وقتی به اندازه‌ی کافی گرم شد، صورت، گردن و چانه را با آن ماساژ بدهید. این کار باید دو بار انجام شود: قبل از دوش صبحگاهی و قبل از این‌که به بستر خواب بروید.

نارگیل

برای زندگی ای بهتر، صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها