|

پیکر تراشی بدون جراحی ؛ با این دمنوش های گیاهی قاتل شکم و دور کمر باش!

با این دمنوش های خونگی پر خوری نمیکنی و شکمتو صاف و صوف و نابود میکنی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-خیلی از افراد به دنبال تناسب اندام هستند. چاقی شکم و پهلو نیز مشکلی است که گریبان گیر بسیاری از افراد در سنین مختلف شده است. در این میان در کنار ورزش و استفاده از رژیم های غذایی مناسب می توان از دمنوش های گیاهی مختلفی نیز برای کاهش چربی ها استفاده کرد. تناسب اندام زمانی اتقاق می افتد که چربی ها به طور هماهنگ در تمام بدن پخش شوند و در یک نقطه متمرکز نشوند. در این میان در بسیاری از افراد بیشتر این چربی ها در ناحیه شکم و پهلو ها تجمع می یابند.این نوع چاقی نه تنها سبب از بین رفتن اندام متناسب، بلکه سبب ایجاد بیماری های زیادی مانند مشکلات دستگاه گوارش، کبد، بیماری های قلبی و … می شوند.به همین دلیل افراد بهتر است با دیدن کمی چربی در این نواحی از بدن خود به دنبال استفاده از داروهای گیاهی آماده و خانگی بروند، تا کمی از تجمع چربی ها جلوگیری کنند.  بسیاری از گیاهان دارویی به کم شدن چربی های شکم و پهلو ها کمک می کنند و سوخت و ساز را افزایش می دهند، اشتها را کم می کنند و همچنین روده را تحریک به دفع بیشترمی کنند. دمنوش های مختلفی برای این گیاهان در بازار وجود دارند. بهتر است دمنوش‌هایی که برای لاغری مصرف می‌کنید را در ساعات میان وعده میل کنید. بیشتر دمنوش‌های لاغری بر روی اشتها تأثیر گذاشته و با کاهش اشتها و میل غذا خوردن سبب کاهش کالری دریافتی و در نهایت کاهش وزن می‌شوند.

1

دمنوش های معجزه گر برای لاغری شکم و پهلو

  • چای ماچا

دمنوش لاغری چای ماچا را بسیاری از افراد بهترین دمنوش لاغری می‌دانند و ادعا می‌کنند تاثیر زیادی بر کاهش وزن و چربی سوزی آن‌ها داشته است. درواقع تاثیر چای ماچا از چای سبز بیشتر است، یعنی معادل ۱۰ برابر آن؛ اما به آن معنی نیست که می‌تواند معجزه یا جادو کند. در هر حال چای ماچا یک دمنوش لاغری برای رانها، شکم و پهلو محسوب می‌شود.

  • قهوه سبز

قهوه سبز، همان قهوه خام است که هنوز تفت داده نشده است. قهوه سبز به دلیل کافئین بالایی که دارد، می‌تواند متابولیسم را افزایش دهد و یک دمنوش چربی سوز عالی باشد. البته مصرف دمنوش لاغری قهوه سبز در کنار غذای رژیمی و ورزش است که می‌تواند عملکرد خود را نشان دهد. بهترین زمان مصرف دمنوش لاغری قهوه سبز، صبح یا پیش از ورزش است.

3

  • دمنوش لاغری هل

هل میوه‌ای از خانواده زنجبیل محسوب می‌شود که در انواع مختلفی مثل هل سبز، سفید و سیاه وجود دارد. هل دارای فیبر بسیار زیادی است؛ در نتیجه باعث احساس سیری در فرد می‌شود و سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد. همچنین ملاتونین یکی از عناصر مهم در این دمنوش برای لاغری شکم و پهلو عالی است و منجر به چربی سوزی طبیعی خواهد شد. استفاده از هل به همراه یک برنامه غذایی سالم می‌تواند باعث کاهش وزن و لاغری بسیار مفید شود. 

  • دمنوش لاغری مریم گلی

مریم گلی بهترین دمنوش لاغری یک ماهه! مریم گلی دارای طبع گرم و خشک است. این گیاه را به عنوان یک آرام بخشه قوی و دمنوشی مخصوص لاغری شکم توصیه می‌‎کنند. برگ‌های مریم گلی برای رفع سوءهاضمه، نفخ معده و درد شکم بسیار مؤثر است. همچنین مریم‌گلی سرشار از آنتی اکسیدان برای پاکسازی بدن می‌باشد. این دمنوش می‌تواند کلسترول بد خون را کاهش دهند توصیه می‌شود از آن در طول روز استفاده کنید. 

4

  • دمنوش لاغری رزماری

رزماری یک گیاه بسیار مفید و معطر است که خواص بی‌ نظیر آن در کنار رایحه خوب سبب شده تا استفاده از آن به عنوان ادویه و چاشنی غذا رواج داشته باشد. در خصوص خواص دمنوش رزماری تحقیقات زیادی انجام شده و این تحقیقات نشان‌دهنده تأثیرات زیاد دمنوش رزماری بر روی کاهش وزن هستند. دمنوش رزماری سبب افزایش سرعت چربی سوزی در بدن می‌شود و این چربی سوزی خود از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر روی کاهش وزن است. در خصوص ترکیبات تشکیل‌دهنده رزماری هم بهتر است بدانید که چربی و پروتئین که دو عامل بسیار مؤثر بر روی افزایش وزن هستند به میزان حداقلی در رزماری وجود دارند و این موضوع خود سبب افزایش ارزش غذایی این گیاه ارزشمند شده است.تأثیرات رزماری بر روی کاهش وزن تنها یکی از مزایای این دمنوش است 

  • دمنوش  لاغری چای اولانگ

یکی دیگر از انواع چای موجود که علاوه بر طعم و رایحه بی ‌نظیر دارای خواص بی‌ نظیری همانند تأثیر‌گذاری بر روی کاهش وزن هست، چای اولانگ نام دارد. بیشتر افراد بر این باور هستند که چای اولانگ در خواب هم سبب چربی سوزی و کاهش وزن می‌شود. در این خصوص لازم به توضیح است که در مورد تأثیرات چای اولانگ بر روی کاهش وزن تحقیقاتی انجام شده است که این تحقیقات نشان‌دهنده تأثیر چای اولانگ بر روی کاهش وزن است.

5

  • دمنوش لاغری برگ بو و دارچین

در لیست دمنوش قوی کم‌ کننده اشتها قبل از غذا بهتر است به دمنوش برگ بو و دارچین هم اشاره کنیم. این دمنوش تأثیرات شگفت‌ انگیزی بر روی کاهش وزن و لاغری دارد. برگ بو و دارچین هر یک دارای خواص بی‌ نظیری هستند و ترکیب این دو ماده با ارزش سبب شده تا خواص آن‌ ها بیشتر شود. یکی از مهم‌ترین خواص برگ بو تأثیر‌گذاری آن بر روی تقویت سیستم ایمنی بدن از طریق دفع اثر رادیکال‌های آزاد است. برگ بو سرشار از ویتأمین آ بوده و از این رو برای تقویت قدرت بینایی مؤثر است. در پیشگیری از سرطان هم تأثیر‌گذار می‌ باشد. برای تهیه دمنوش برگ بو و دارچین در کنار برگ بود از دارچین معطر استفاده می‌شود که دارچین هم دارای خواص بی‌نظیری است. دارچین یک منبع غنی از آنتی اکسیدان محسوب می ‌شود و اثر رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند. دمنوش برگ بو و دارچین یک دمنوش بسیار مؤثر برای از بین بردن چربی شکمی است. برای آماده ‌سازی این دمنوش به یک لیوان آب، چوب دارچین و برگ بو نیاز دارید. آماده ‌سازی این دمنوش هم بسیار آسان است و کافی است تا به آب جوش مقداری برگ بو به همراه چند تکه دارچین اضافه کنید.

11

  • دمنوش لاغری ریبوس

آنتی اکسیدان موجود در ریبوس نسبت به چای سبز و سیاه بیشتر است. قرمز معروف می‌باشد آنتی اکسیدان‌های موجود در آن باعث تخریب رادیکال‌های آزاد می‌شود. افرادی که دوست دارند بعد از غذا چای بنوشند، می‌توانند از این دمنوش استفاده کنند تا از جذب آهن توسط بدن جلوگیری نشود. تا ۲۲ درصد مانع از ایجاد چربی در بدن می‌شود.

  • دمنوش لاغری رازیانه

این دمنوش باعث می‌شود تا سوخت و ساز بدن افزایش پیدا کند و یک دمنوش چربی سوز قوی است  و در نتیجه کالری‌های دریافتی زودتر مصرف شوند. زیره کمک به چربی سوزی در بدن می‌کند و باعث می‌شود تا احساس گرسنگی کاهش پیدا کند. رازیانه در کنار برنامه کاهش وزن به کمک به هضم و جذب مواد مغذی می‌پردازد. 

آخری

برای زندگی ای بهتر، صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها