|

اگه دنبال یه صبحونه خاص و لاکچری واسه شوهر جان هستی؛ نون قایقی رو دریاااب!

صبحانه یکی از مهمترین وعده های غذایی است بنابراین انتخاب یک صبحانه ی خوب می تواند برای زمان زیادی انرژی شما را تامین کند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- صبحانه ای خوب، راهی عالی برای آغاز یک روز زیبا و پرانرژی است. عده ی زیادی از مردم هستند که معتقدند خوردن صبحانه سر صبح چندان کار راحتی نیست، برخی دیگر نیز هستند که فکر می کنند با حذف کردن صبحانه می توانند حداقل پنج دقیقه بیشتر در رخت خواب خود بمانند و دیرتر روز را آغاز کنند؛ با این وجود افرادی نیز هستند که برای شروع روز خود به یک منبع انرژی نیاز دارند، که صبحانه آن را برایشان تامین می کند.

در هر حال بدون شک می دانید که صبحانه یکی از مهمترین وعده های غذایی است که حذف کردن آن می تواند به نوبه ی خود برای سلامتی شما زیان آفرین باشد. انتخاب یک صبحانه ی خوب می تواند برای زمان زیادی انرژی شما را تامین کند و برای ساعت های طولانی شما را سیر نگه دارد. صبحانه ی سالم، معمولا سرشار از فیبر، پروتئین، چربی های سالم و البته ریز مغز ها می باشد در ادامه به شما یک صبحانه جذاب و مفرح معرفی می کنیم!

قایق نان صبحانه

  زمان آماده سازی 15 دقیقه

  زمان پخت 50 دقیقه

  زمان کل 1 ساعت 5 دقیقه

مواد لازم 

1 قرص نان ایتالیایی

4 تخم مرغ

1/3 فنجان خامه

1/3 فنجان شیر

1/4 فنجان پنیر خامه ای

2 حبه سیر خرد شده یا له شده

1/2 قاشق چایخوری نمک

1/4 قاشق چایخوری فلفل

1 فنجان فلفل دلمه خرد شده

1 فنجان پنیر چدار رنده شده

2 برش ژامبون یا بیکن

Breakfast-Bread-Boats-9-735x1103

آماده سازی

فر خود را با دمای 350 درجه گرم کنید. ژامبون یا بیکن را در یک ظرف چرب شده قرار دهید واجازه دهید به مدت 10 دقیقه در فر بپزد.قبل از خرد کردن صبر کنید تا آن خنک شود. حالا زمان آن رسیده که قایق نان را آماده کنید. از یک چاقوی استیک برای برش روی نان استفاده کنید و نان را خالی کنید. وسط را بیرون بیاورید، کناره ها را دست نخورده بگذارید.

1

سپس با همزن برقی تخم مرغ، خامه، شیر، پنیر خامه ای، سیر، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید. با سرعت آهسته شروع کنید و بعد از اینکه تخم مرغ ها مخلوط شدند، سرعت را به مقدار زیاد افزایش دهید و اجازه دهید مخلوط کف کند.

2

فلفل دلمه ای خلال شده و پنیر چدار را داخل نان بریزید. مخلوط تخم مرغ را روی آن بریزید. روی آن را با ژامبون (یا بیکن) خرد شده بریزید. قایق نان را در فر بگذارید 40 تا 50 دقیقه بپزد تا تخم مرغ ها سفت شود.

3

4

5

Breakfast-Bread-Boats-8-768x1152

اکنون صبحانه شما آمادست می توانید برش بزنید و نوش جان کنید!

اگر دوست دارید آشپزی های ما رو دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها