|

راهکارهایی برای انتخاب بهترین لوازم آرایشی

تاکنون به این فکر کرده‌اید بهترین لوازم آرایشی متناسب با صورت شما کدام است؟ در این مقاله نکاتی را برای خرید لوازم آرایشی مناسب شرح می دهیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از مهم‌ترین اهدافی که پشت خرید لوازم آرایشی پنهان شده؛ زیباتر کردن چهره است. اما مسئله اینجاست؛ برای رسیدن به چنین خواسته‌ای باید از محصولاتی با کیفیت قابل قبول استفاده کنید. اما تاکنون به این فکر کرده‌اید بهترین لوازم آرایشی متناسب با صورت شما کدام است؟ مسائلی مانند رنگ و نوع پوست، سبک زندگی و... باعث شده تا این انتخاب برای همه افراد یکسان نباشد و مسائلی را در حین خرید لحاظ کنند.

بیایید تا راهکارهایی را به شما بگوییم که در نهایت به خرید بهترین لوازم‌های آرایشی ختم خواهد شد.

*خرید پنکیک و کرم پودر

برای خرید پنکیک و کرم پودر نکات بسیار کلی وجود دارد. به عنوان مثال شما در وهله اول باید مشخص کنید نیاز و هدفتان از خرید چیست.

درواقع منظور این است که سبک آرایشی‌تان را مشخص کنید. نوع پوست اعم از چرب، حساس، مختلط و نرم و نوع آرایشی از نظر مات یا براق بودن باید مشخص گردد.

پس از تعیین این موارد؛ میتوانید محصولات مختلف را بر روی پوست تست کرده و خریداری نمائید.

توصیه ما این است؛ اگر بطور روزانه از لوازم آرایشی استفاده می‌کنید؛ به سراغ محصولات مراقبتی مثلا BB کرمها نیز بروید.

رژلب

*رژ لب

آرایشگران همواره گوشزد میکنند؛ حداقل یک مداد لب سازگار با رنگ طبیعی لبتان و یک مداد لب سازگار با رژ لب مخصوصتان خریداری کنید.  در زمان خرید رژ لب نیز حواستان باشد که به نوع آرایش و هدفتان از خرید توجه داشته باشید. رنگ پوست شما نیز میتواند در انتخاب لوازم آرایشی مانند رژ لب تاثیرگذار باشد. برخی رنگ‌ها به هیچ عنوان با رنگ‌ پوست‌ها هماهنگ نیستند. در نتیجه خرید آنها توصیه نمی‌شود!

رژ لب‌های ویتامینه نیز میتوانند گزینه خوبی برای یک سبد خرید لوازم آرایشی باشند.

رژ-لب-مدادی

*سایه، ریمل و خط چشم

تنوع و فراوانی بسیار بالایی برای ارایش چشم وجود دارد. اما این مسئله انتخاب را سخت‌ می‌کند. شما با مشخص کردن نوع آرایشتان میتوانید در انتخاب سایه اعم از پودری، کرمی، ژلی و مایع موفق عمل کنید. این مسئله درخصوص ریمل نیز صدق می کند. اگر مژه های کم پشتی دارید؛ ریمل‌های با برس‌های پیچ‌دار، اگر مژه های صاف و افتاده‌ای دارید؛ برس‌های نوک گرد، اگر مژه های معمولی دارید، برس‌های شانه‌ای و اگر مژه‌های بلندی دارید؛ برس‌های صاف بهترین گزینه هستند. خط چشم ها نیز با توجه به مدادی، مایع و ژلی نیز میتوانند در رنگبندی‌های متفاوت و مناسب برای مبتدیان، حرفه‌ای ها و ماندگاری بالا تهیه شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها