|

ورزش برای خوش فرم شدن سینه

خوش فرم کردن سینه ها آنهم بدون پروتز و جراحی!

اگر میخواهید سینه هایی خوش فرم داشته باشید؛ تنها به جراحی فکر نکنید. با تقویت عضلات سینه از طریق تمرینات ورزشی میتوانید به خواسته‌تان برسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وقتی صحبت از خوش فرم شدن سینه‌ها به میان می‌آید، برخی افراد تنها راه حل ممکن را جراحی و افزایش چربی بدن می‌دانند. اما مسئله اینجاست؛ رشد عضلات سینه در زیباتر شدن آنها بسیار تاثیرگذار است. توصیه می‌شود تا حد ممکن برای رسیدن به این خواسته؛ از جراحی دوری کرده و به سراغ ورزش بروید! ورزش‌هایی که عضلات سینه را تقویت می‌کنند و در نتیجه لیفت سینه را به همراه دارند. چندبار تمرین در هفته؛ سینه‌هایی خوش فرم را به شما هدیه می‌دهد.اما چه ورزش‌هایی در این مسیر کمک‌کننده خواهد بود؟ در ادامه به شما خواهیم گفت.

 

دلیل افتادگی سینه ها

افزایش سن یکی از مهم‌ترین عامل افتادگی سینه است. زیرا پوست حالت ارتجاعی و ضخامت خود را از دست می‌دهد. از طرفی هر چقدر که سن بالاتر میرود، رباط‌های موجود در سینه هم بلندتر می‌شود، این مسئله فشار و کشیدگی آنها را بیشتر می‌کند. به این ترتیب؛ سینه‌ها حالتی افتاده به خود میگیرند. در این میان نباید از عواملی مانند تغییرات هورمونی، بارداری و کاهش وزن نیز غافل شد.

breastcancer9

ورزش‌های تاثیرگذار در فرم سینه ها

این روزها انواع مختلفی از ورزش‌ها برای خوش فرم شدن سینه‌ها وجود دارد. با تکرار این تمرینات میتوانید عضلات سینه را تقویت کرده و به حجم و فرم دلخواه خود برسید. این ورزش‌ها عبارتند از:

پلانک متحرک

پلانک متحرک

پلانک از جمله تمریناتی‌ست که به افزایش قدرت کلی بدن کمک می‌کند و یک ورزش بسیار رایج برای خوش فرم شدن سینه‌ها و تقویت عضلات آن است.

شما در این تمرین باید سر و گردن را ثابت نگه دارید، دست‌ها زیر شانه‌ها قرار گیرند. حال در وضعیت پلانک هستید. حواستان باشد که کمر پایین نیوفتد. عضلات را منقبض کرده و یک گام به سمت راست بردارید. پس از یک مکث کوتاه، سر و گردن را به سمت راست حرکت داده و 10 گام به سمت راست بروید. در نهایت نیز جهت را عوض کنید.

شنا

*شنا

شنا نه تنها عضلات شکم و دو سر بازویی را تقویت می‌کند؛ بلکه برای عضلات سینه نیز بسیار مناسب است. اگر انجام حرکت شنای استاندارد برای شما دشوار است؛ میتوانید زانوها را بر روی زمین بگذارید.

پرس سینه دمبل

*پرس سینه دمبل

 هر چند پرس سینه دمبل جزء تمرینات متداول است اما استفاده از دمبل دامنه حرکتی را گسترش می‌دهد و نتیجه بهتری را حاصل می‌کند. پرس سینه برای خانم ها یکی از بهترین و موثرترین روش‌های لیفت سینه به حساب می‌آید و بیشتر بر روی عضلات سینه تمرکز دارد. توصیه می شود که این تمرین را با دمبل هایی با وزن متوسط شروع کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها