|

چرا از لوازم آرایش ایرانی استفاده کنیم؟

لوازم آرایشی ایرانی بخریم یا خارجی؟

چقدر به محصولات آرایشی ایرانی اعتماد دارید؟ در این عصر که فروش محصولات خارجی تقلبی رایج شده؛ آیا استفاده از محصولات ایرانی گزینه بهتری نیست؟

لینک کوتاه کپی شد

یکی از بهترین راهکارهایی که کشورها برای پیشرفت اقتصاد خود در نظر میگیرند؛ حمایت از تولیدات داخلی است. هر چند که در بسیاری از موارد این حمایت بسیار متعصبانه است! در این میان نقشی که مردم ایفا می‌کنند بسیار بیشتر از نقش مسئولیت است. این روزها اما مردم ما برندهای خارجی و البته وارداتی را به استفاده از برندهای داخلی ترجیح می‎دهند. این مسئله به راحتی زحمت تولیدکنندگان داخلی را بی‌نتیجه میکند. در صورتی که کیفیت بسیاری از تولیدات داخلی کمتر از محصولات خارجی نیست!

حال که تحریم‌ها دسترسی به مواد اولیه را برای تولیدکنندگان ایرانی سخت کرده، آیا زمان آن نرسیده که از تولیدات داخلی حمایت کنید!

این مسئله خصوصا درخصوص تولید لوازم آرایشی و بهداشتی نیز صدق می کند. تمامی دانشمندان ایرانی و متخصصان فعال در این صنعت به حمایت ما احتیاج دارند. از طرف دیگر؛ لوازم آرایشی و بهداشتی با توجه به اهمیت تاریخ انقضاء باید از فرمولاسیونی برخوردار باشند که با پوست ایرانیان و خطر واردات محصولات تقلبی در امان باشد! میتوان نتیجه گرفت؛ لوازم آرایشی و بهداشتی تولید داخل میتواند انتخاب سالم تری باشد.

لوازم آرایشی بهداشتی ایرانی خوب؟ رویا یا واقعیت؟

اگر در گذشته کسی از شما میپرسید؛ از لوازم آرایشی ایرانی استفاده میکنید و پاسخ مثبت میدادید؛ حتما متعجب میشد! در صورتی که این روزها لابراتورهای ایرانی آنقدر محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیتی را ارائه داده‌اند که دیگر استفاده از آنها تعجب کمتر کسی را برمی‌انگیزد. چه بسا که کیفیت بالای آنها تعجب را به چهره افراد می‌آورد.

در این میان تنها نقطه ضعفی که برندهای فعال لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی از آن برخوردارند؛ محدودیت آن‌ها در تولید و ضعف فعالیت‌ آن‌ها در بازاریابی و تبلیغات است. از همین‌رو، تعداد زیادی از این برندها، علی‌رغم کیفیت مناسب، ناشناس مانده‌اند.

برجسته‌ترین-برندهای-ایرانی

برجسته‌ترین برندهای ایرانی

  • کالیستا
  • مای
  • سینره
  • مارال
  • آموتیا
  • هیدرودرم
  • آردن
  • و...

چرا-از-لوازم-آرایش-ایرانی-استفاده-کنیم؟

چرا از لوازم آرایش ایرانی استفاده کنیم؟

اولین دلیل و شاید مهم‌ترین دلیل برای استفاده از لوازم آرایش تولید داخل کشور این است که حجم زیادی از لوازم آرایش برندهای خارجی به صورت غیرقانونی وارد کشور می‌شوند. بسیاری از این لوازم آرایش هم اصل نیستند و تشخیص اصل و یا تقلبی بودن این لوازم کار ساده‌ای نیست. برای مطمئن بودن از کیفیت لوازم آرایشی که هر روز استفاده می‌کنید می‌توانید برندهای ایرانی را انتخاب کنید به این ترتیب از اصل و باکیفیت بودن آن اطمینان خواهید داشت.

محصولات آرایشی و بهداشتی هر کشوری متناسب با شرایط و ویژگی‌های افراد و آب و هوای آن کشور ساخته و تولید می‌شوند. در ضمن دقت داشته باشید که برای خرید لوازم آرایش ایرانی هم حتما به فروشگاه‌های معتبر و داروخانه‌ها مراجعه کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها