|

مدل موی ترند 2022؛ کدام مدل مناسب شماست؟

مدل موهای جهان ترند 2022

مدل موهای دخترانه همیشه متنوع بوده اما هرسال برخی از آنها محبوب‌تر بوده و به عنوان ترند معرفی می شوند. بیایید ترند 2022 را بشناسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- موها تاثیری غیرقابل انکار در زیبایی چهره دارند. از همین‌رو بسیاری از خانم‌ها در تلاش‌اند تا با انواع رنگ و مدل‌های مو، زیبایی خود را دو چندان کنند. چه بسا که این روزها تنوع بالایی از رنگ و مدل های مو معرفی شده و هرکسی با توجه به شرایط و موقعیت خود میتواند بهترین انتخاب ها را داشته باشد.

از طرفی هر ساله مدل موهای جدیدی به دنیای مد و فشن معرفی می شود تا افراد با مدل موهای جدید، ظاهری جذاب را برای خود بسازند. این روند امسال نیز تکرار شده و مجله‌های معروف مد، مدل موی ترند 2022 را معرفی کرده‌اند. اگر میخواهید با آخرین مد همراه شوید؛ این مقاله را تا انتها بخوانید.

مدل موی فر طبیعی و درشت

یکی از مدل موهای ترند سال 2022، فر طبیعی و درشت است. استفاده از این مدل مو برای موهای بلند توصیه می شود زیرا موج‌های آن بهتر دیده شده و بر زیبایی آن می‌افزاید. روش‌های متنوعی هم برای فر کردن موها وجود دارد. شما میتوانید موهایتان را از ریشه و یا از نیمه فر کنید. هر چند در سال 2022 فر نیمه بیشتر مورد پسند است.

مدل موی باب

مدل موی باب از جمله مدل‌هایی‌ست که هیچوقت از مد نمی‌افتد و خانم ها در تمامی سنین به سراغ آن میروند. در این مدل، موها به شکلی کاملا صاف و مستقیم از نزدیکی فک و چانه کوتاه میشود به این ترتیب یک ظاهر شیک و زیبا برای شما به وجود می آورد.

مدل-موی-باب

مدل موی چتری

یکی دیگر از مدل موهای ترند 2022 موهای چتری است. این مدل مو همیشه مورد توجه بوده و تنوع بالایی هم دارد. به همین دلیل تمامی افراد با تمامی سلیقه ها از آن استقبال می کنند. چتری پرده ای نیز در سال 2022 از طرف دنیای مد و فشن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این مدل از موهای چتری، فقط وسط جدا دشده و چهره‌ای زیبا به افراد می‌بخشد. اگر چتری‌هایتان بلند است؛ این مدل مو بسیار مناسب شماست.

مدل-موهای-دم-اسبی

مدل موهای دم اسبی

دم اسبی نیز جزء مدل موهای ترند 2022 است. در این مدل مو نیازی نیست خانم ها خیلی برای آن وقت بگذارند و میتوانند در کوتاهترین زمان، موهایی آراسته و زیبا داشته باشند. این مدل مو تنوع بالایی دارند. از پرطرفدارترین این مدل ها باید به بستن نصف موها به صورت دم اسبی و دم اسبی پایین اشاره کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها