|

یقه اسکی رو با چی سِت کنیم؟

چطور با "یقه اسکی" دلبری کنیم؟

یقه اسکی راحت‌ترین لباسِ توی کمده که میشه با لباس های دیگه ستش کرد. اما یقه اسکی رو با کدوم لباس بپوشیم که استایل جذاب تری داشته باشیم؟

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- از گذشته تاکنون لباس‌های یقه اسکی یکی از اصلی‌ترین اجزای کمد لباس بوده است. هر چند که خانم‌ها خصوصا با امدن فصل زمستان و سرما تمایل بیشتری به استفاده از این لباس دارند و به جمع یقه اسکی پوش‌ها اضافه می‌شوند! یقه اسکی همواره در طول تاریخ نمادی از فروتنی، قدرت و سرکشی بوده و اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که هوای سردی دارد؛ حتما یقه اسکی را در کمد لباس‌تان داشته باشید. اما چطور آن را با لباس‌های دیگر ست کرده و استایلی دلبرانه بسازیم؟

در ادامه در این خصوص صحبت خواهیم کرد.  

یقه اسکی را با چی بپوشیم؟

بلوز یقه اسکی لباس مخصوص فصل پاییز و زمستان است. اگر بتوانید آن را انواع پافر، دامن، ژاکت، شلوار و... ست کنید، یک ظاهر شیک و خاص را برای خود فراهم می‌آورید. البته توصیه می‌شود؛ افرادی که از گردنی کوتاه برخوردارند؛ یقه اسکی نپوشند.

یقه-اسکی-با-دامن

یقه اسکی با دامن

اگر جزء دختران دامن پوش هستید؛ بلوز یقه اسکی با دامن؛ هر مدل از دامنی و با هر میزان طول، یک گزینه عالی و بی تکرار است. اگر جزء طرفداران دامن های بلند هستید؛ میتوانید آن را با نیم بوت هایی که تنها تا مچ پا هستند، ست کنید. مطمئن باشید که این سبک استایل شما را در میان دوستان و آشنایان، خاص خواهد کرد. چه بسا که این روزها این سبک در کشور ما نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است.

یقه-اسکی-با-شلوار

یقه اسکی با شلوار

اگر آدم تنبلی هستید و قصد صرف زمان طولانی برای خوشتیپ شدن را ندارید؛ بلوز یقه اسکی را با شلوار جین گشاد ست کنید. حتی میتوانید یک کت پشمی هم به استایل خود اضافه کنید تا متفاوت‌تر از همیشه به نظر آیید. البته توصیه ما این است؛ برای استایلی جسورانه‌تر بلوز یقه اسکی را با کت و شلوار چرم بپوشید تا سبکتان را برای بقیه هم نمایان کنید.

یقه-اسکی-با-کت-شلوار

یقه اسکی با کت شلوار

کت و شلوار یا مانتو شلوار، یکی از بهترین استایل‌هایی‌ست که برای حضور در مکان‌های اداری و مناسبات رسمی میتوان انتخاب کرد. چه بسا که بسیاری از افراد دوست دارند از یقه اسکی به همراه این پوشش استفاده کنند. باید بدانید؛ استفاده از یقه اسکی کمی شما را از حالت رسمی بودن خارج می کند. از طرفی؛ در این سبک از پوشش؛ دست شما برای انتخاب رنگ کاملا باز است!

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها