|

ترفندهایی برای آرایش بهتر و سریع تر

چطور سریع آرایش کنیم؟ اصلا میشه؟ بیا بهت میگم!

امروزه بیوتی بلاگرهای بسیار زیادی هستند که با ترفندهای آرایشی خود از شما میخواهند که با صرف زمان کمتر، ارایشی زیبا و تمیز داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- براساس آمار منتشر شده خانم‌ها چیزی حدود 335 ساعت از 365 روز سال را به آرایش و رسیدگی ظاهری خود اختصاص می‌دهند. اما خب ترفندهایی وجود دارد که این زمان را کاهش داد و به انجام سایر کارها پرداخت. امروزه بیوتی بلاگرهای بسیار زیادی هستند که با ترفندهای آرایشی خود از شما میخواهند که با صرف زمان کمتر، ارایشی زیبا و تمیز داشته باشید. شاخص‌ترین این بیوتی بلاگرها، صدف بیوتی محبوب‌مان است!

اما این ترفندها کدام‌اند؟

کانسیلر-به-جای-پرایمر

*ریمل تمیز و مرتب

حتی دقیق‌ترین زنان و آرایشگران هم گاهی در حین زدن ریمل مرتکب اشتباه شده و پلک‌هایشان را بر روی هم می مالند. برای جلوگیری از این اتفاق میتوان از یک کاغذ یا حتی کارت ویزیت استفاده کرده و آن را پشت مژه‌هایتان قرار دهید و سپس ریمل بزنید.

*کانسیلر به جای پرایمر

قبل از استفاده از سایه چشم کمی پرایمر به پلک هایتان بزنید. تنها زمانی که پرایمرتان تمام شده باشد از کانسیلر استفاده کنید. از آن جهت این ترفند را میگوییم که پرایمر نسبت به کانسیلر در ماندگاری بیشتر آرایش و همچنین درخشان‌تر شدن رنگ ها و آرایش کمک می‌کند.

قاشق-چشم-برای-ارایش-چشم

* یک براش به جای دو براش

با استفاده از سنجاق سر می توانید براش رژ گونه تان را به یک براش کانتورینگ پهن تبدیل کنید که کارکرد آن به همان خوبی براش اصلی خواهد بود.

*قاشق چشم برای ارایش چشم

چقدر به آرایش چشم خود اهمیت می‌دهید؟ خب یکی از شایع‌ترین مشکلات این است که سایه پشت چشم پخش نشود و یا با سایه دیگر تداخل پیدا نکند. پس یک قاشق را پشت پلک های خود قرار دهید و سپس سایه را بالای آن بزنید.

لوازم-آرایشی-چند-کاره

*اول از همه چشم ها را آرایش کنید

برای اینکه احتمال ریختن سایه چشم و یا حتی ریمل را بر روی آرایش به حداقل برسانید و از خراب شدن آرایش‌تان جلوگیری کنید؛ اول از همه چشم ها را آرایش نمائید و سپس به سراغ کانتورینگ و آرایش لب ها بروید.

*لوازم آرایشی چند کاره

لوازم آرایشی جدید این امکان را به خانم‌ها میدهد تا در کوتاهترین زمان ممکن آرایش کنند. به عنوان مثال؛ شما میتوانید از یک استیک به جای رژ لب یا رژ گونه یا سایه چشم استفاده کنید. روش دیگر استفاده از یک رنگ در قسمت های مختلف آرایشی است. مثلا از یک رنگ برای سایه، رژی لب، رژ گونه و... استفاده نمائید. این کار در زمان ارزشمند شما صرفه جویی می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها