|

رفتارهای غلط زن و مرد در رابطه زناشویی

بعضی از رفتارها هیچ اهمیتی ندارد که از طرف زن یا مرد انجام میگیرد؛ در هر صورت منجر به ناراحتی میشود. حال اگر در حین رابطه جنسی باشد!

لینک کوتاه کپی شد

بعضی از رفتارها هیچ اهمیتی ندارد که از طرف زن یا مرد انجام میگیرد؛ زیرا در هر صورت ناراحتی‎‌هایی را به بار می‌آورد. اصلا همین رفتارهاست که منجر به رابطه جنسی سرد می‌شود. اگر فکر می‌کنید به مرحله‌ای رسیده‌اید که همسرتان هیچ اشتیاقی برای برقراری رابطه زناشویی ندارد؛ توصیه ما این است که حتما نگاهی به رفتار و اعمال خود داشته باشید. اصلا فکر میکنید چه رفتارهایی موجب بروز این اتفاق می‌شود؟

*زنانی که مثل پلیس ترافیک عمل میکنند

منظور دقیقا همان زنانی‌ست که در حین عمل جنسی بطور مداوم خواستار انجام کاری از همسرشان هستند. برخی خانم‌ها طی رابطه جنسی به انجام کارهایی روی می‌آورند که مردان واقعا از آنها بیزارند. مثلا؛ گردنبندمو بیار، نه نه اینقدر سریع نه! موهامو نوازش کن و...

حواستان باشد؛ ابراز احساسات در رابطه جنسی نباید همچون یک پلیس ترافیک، دستوری باشد.

بهداشت-ضعیف-مردان

*بهداشت ضعیف مردان

یکی از مهم‌ترین عوامل متوقف شدن تحریک زنان، بوی بد دهان و بدن مردان است! از همین‌رو توصیه ما این است که حتما قبل از روابط زناشویی حتما دوش بگیرید. فراموش نکنید که زنان از بوی بد مردان متنفرند! اصلاح صورت، تمیز کردن گوش‌ها و همچنین مسواک زدن مرتب دندان‌ها را نیز پشت گوش نیاندازید. این مسائل شاید از نظر خیلی از مردان بی‌اهمیت باشد؛ اما تاثیر بالایی در تحریک خانم‌ها باشد.

 *زنانی که تظاهر می‌کنند

برخی اوقات زنان آنقدر مشغله ذهنی دارند که نمیتوانند صرفا بر روی یک موضوع متمرکز شوند و اصلا حوصله یک رابطه جنسی را ندارند. براساس تحقیقات انجام شده؛ اکثریت مردانی که به خوبی میتوانند این مسئله را درک کنند و اصلا مشکلی هم با این قضیه ندارند. پس اگر هر زمانی هیچ میل و حوصله‌ای برای یک رابطه جنسی نداشتید؛ نیازی نیست نقش بازی کنید. با او روراست باشید و حقیقت را بگویید.

زنانی-که-تظاهر-می‌کنند

*عجول نباشید

از جمله مواردی که باعث میشود زنان نسبت به رابطه جنسی سرد شوند؛ عجول بودن مردان است. خیلی از آنها بدون هیچ مقدمه‌ای به سراغ رابطه جنسی میروند. اما زنان برای تحریک جنسی به عشق و البته پیش‌نوازی احتیاج دارند. درواقع مقدمه برای آنها به اندازه عمل اصلی حائز اهمیت است.

پس اگر جزء مردانی هستید که بدون هیچ مقدمه‌ای به سراغ رابطه جنسی میروید؛ باید بدانید که همسرتان واقعا از این رفتار شما ناراحت می‌شود. با این تفاسیر یا باید رفتار خود را اصلاح کنید یا دیگر گلایه‌ای از سرد بودن او نداشته باشید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها