|

شالتو اینجوری ست کن

به سبزه ها شال یا روسری چه رنگی میاد؟

شال و روسری

همان‌طور که می‌دونید تناژ صاحبان پوست سبزه گرم است، بنابراین باید سراغ رنگ‌های گرم بروند تا با لباسی که می‌پوشند جذاب و شیک شوند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شال و روسری نقش ویژه ای در استایل شما دارند و می توانند زیبایی شما رو دو چندان کنند. اما خیلی مهمِ که بدونید از چه رنگی باید استفاده کنید. در واقع شال و روسری از اکسسوری های مهم هستند که رنگ آن باید متناسب با رنگ پوست، مانتو و سایر لباس ها انتخاب شود.

به گزارش «شایانیوز»، همان‌طور که می‌دونید تناژ صاحبان پوست سبزه گرم است، بنابراین باید سراغ رنگ‌های گرم بروند تا با لباسی که می‌پوشند جذاب و شیک شوند. به صورت کلی رنگ های تیره و رنگ هایی که تُن گرم دارند برای پوست های سبزه مناسب تر است. پوشیدن رنگ‌های سرد برای این افراد باعث میشه چهره‌شان کدر و بی‌حال شود. اگر رنگ پوستتون سبزه هست و دوست دارید بدونید که چه رنگ شالی بیشتر بهتون میاد در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سبز یشمی بهترین رنگ برای پوست های سبزه

رنگ شال سبز مخصوصاً طیف رنگی روشن آن برای خانم‌های سبزه مناسب بوده و با مانتوهای زرد رنگ استایلی زیبا و شیک را تشکیل می‌دهد. سبز یشمی بهترین رنگ شال برای پوست های سبزه می باشد.

شال زرد

زرد و نارنجی انتخابی مناسب برای سبزه ها

رنگ های تند همانقدر که برای افراد با رنگ پوستی سفید مناسب است برای افرادی که دارای پوستی سبزه هستند هم انتخابی ایده آل است. زرد و نارنجی جزء رنگ هایی است که استایل شما را جذاب می کند. شال نارنجی در کنار لباس‌های کرمی فوق‌العاده عمل می‌کند.  شال زرد بیشتر از چیزی که فکرش را می کنید به رنگ پوست سبزه می آید. این رنگ با رنگ های خاکستری و سفید نیز به خوبی هماهنگ می شود. 

رنگ آجری روشن

اگر پوست متوسط و گندمی دارید، یعنی پوستی که نه خیلی روشن است و نه خیلی تیره شال یا روسری آجری روشن برای شما انتخاب بسیاری خوبی می باشد.

IMG_20220109_135241

عکس از صفحه set_o_tak

رنگ مشکی؛ پادشاه رنگ ها

همکان طور که می دانید برای ما ایرانی ها رنگ مشکی پادشاه رنگ ها است. این رنگ تقریبا با همه رنگ ها ست می شود. اگر رنگ پوستتان سبزه هست خیلی خوش شانس هستید چون این رنگ شما را بیش از اندازه جذاب می کند.

شال زرشکی

عکس از صفحه toranj_shal_online

از پوشیدن شال زرشکی نترسید

رنگ زرشکی یکی از بهترین رنگ ها برای پوست سبزه است. کلا رنگ های تند همان قدر که به سفیدها می‌آید، به سبزه‌ها هم می‌آید. پس از پوشیدن رنگ های این چنینی ترسی نداشته باشید.

عکس شاخص از صفحه set_o_tak

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خلاصه همشون یه مشت زن بدحجاب و مزخرفن

  • محبوبه ارسالی در

    جالب بود ازتون سپاسگزارم.

  • ایرانی ارسالی در

    اونی ک نظر داده و گفته خلاصه همشون ی مشت زن بدحجاب و مزخرفن . باید خدمتتون عرض کنم ک شما هم بسیار عقده ای و بی.....هستید🤫😏
    مگه هرکی حجاب داره چ گلی ب سر خودش یا بقیه زده😡😂

  • طاهره ارسالی در

    آبروی هر چی زن رو بردن.الگویی مثل خانم فاطمه زهرا داریم چرا باید از غرب تقلید کنیم

  • ناشناس ارسالی در

    هر زن زشتی هم بخواد این طوری خودش رو آرایش کنه و لباس‌های شیک بپوشه از این بازیگرا خشگل تر میشه این همه خودتون رو ب نمایش نگذارید زشته به خدا

  • ناشناس ارسالی در

    حجاب زینت زن است.الگومون حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها قرار میدیم .بحق فاطمه زهرا سلام الله علیها همه مومنین و مومنات عاقبت بخیر بشن.

  • سحر ارسالی در

    کاملا موافقم که حتی خانومای زشت هم این همه گریم رو صورتشون باشه ولباسهای انچنانی بپوشنداز این بازیگر نماهای جلف زیباترند

  • عسل محمدزاده ارسالی در

    خوب چه ربطی داره . شما حجابتو رعایت کن ولی بدون چه طیف رنگی به صورتت میاد
    مردم فقط دنبال حرف و حدیث 😑

  • ازاده ارسالی در

    هر شخصی که به قیافه وشکل ظاهریش اعتماد نداره با گریم متعددطالب تشویق وتاکید از دیگران هستش اینان تازه به دوران رسیده هایی هستن که فقط فکر میکنن خودشون وجود دارن

  • فاطمه ارسالی در

    خدایی بازیگرای ایرانی از تو چلو صافی رد شن ی تعداد کمی می‌مونن با این تفاوت که اینا فقط مشهور شدن والا این قدر افراد زیبا هستن که آدم دلش به حال بازیگرایی که خودشون خشکل دارن میسوزه . تنها هنری که دارن رقابت روی پول خرج کردن برای زیبا تر کردن خودشون هست . از آرایش های علیط و بعضا زشت کننده تا عمل های جراحی ...

  • منتقم خون حاج قاسم ارسالی در

    به نظرمن خداوندزیباست وزیبایی رادوست دارد ولی زیبایی که طبیعی باشه یه مشت ازخانمهانمیشه همه چی روگفت عقده ای هستندخودرابه تیغ جراحی میسپارن وپولهای کلان میدن وزیبایی طبیعی خودشان راخراب میکنند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها