|

اصول شیک پوشی

به مانتو قرمز شال یا روسری چه رنگی میاد؟

مانتوی قرمز

هرچقدر که رنگ روسری یا شال شما با مانتوتون تناسب بیشتری داشته باشه خوشتیپ تر و خوشپوش تر به نظر می رسید.

لینک کوتاه کپی شد
3

بعضیا فکر می کنند که شیک پوشی یعنی یه کمد پر از لباس داشته باشن؛ اگه شما هم جزء این افرادید و مدام در حال خرید کردن هستید بدونید که سخت در اشتباهید. مهم ترین پارامتر شیک پوشی این که اصول ست کردن لباس ها رو یاد بگیرید. پس موقع خریدن لباس به این نکته توجه داشته باشید که لباس هاتون با هم هارمونی داشته باشه یعنی باید بدونید که کدوم رنگ ها در کنار هم جذاب میشن. بنابراین از هر چی که خوشتون اومد سریع نخرید مثلا اگه یه مانتو کرم میخواین بخرید قبلش ببینید که آیا کیف، کفش، شال، روسری یا شلواری که بتونید باهاش ست کنید رو دارید یا نه؟

به گزارش «شایانیوز»، همان طور که می دونید شال یا روسری یکی از اکسسوری های ثابت خانم های ایرانی است بنابراین نقش مهمی در تیپ و ظاهر شما داره پس اگه میخواین خوش تیپ باشید باید به این آیتم خیلی توجه کنید. در واقع هرچقدر که رنگ روسری یا شال شما با مانتوتون تناسب بیشتری داشته باشه خوشتیپ تر و خوشپوش تر به نظر می رسید. تو این سری از مطالب قصد داریم اصول ست کردن لباس ها رو با هم مرور کنیم امرروز نوبت بررسی رنگ قرمزِ میخوایم بدونیم که اگه یه مانتوی قرمز داشته باشیم چه رنگ شال یا روسری ای بیشتر بهش میاد. 

خب قبل از اینکه بریم سر اصل مطلب یکم راجع به رنگ قرمز براتون بگیم همان طور که می دونید این رنگ یکی از محبوب ترین رنگ ها است که نماد زندگی است و میشه گفت که یکی از اولین انتخاب ها برای بسیاری از بانوان می باشد. رنگ قرمز معمولا با رنگ های مشکی، سفید، زرد، کرم یا خاکی، شتری، آبی، طلایی، نقره ای، سبز، طوسی به راحتی ست می شود. حالا بیاین تا با هم یه سری از این رنگ ها رو بررسی کنیم.

مانتو قرمز با شال مشکی

عکس از صفحه negar_mezon

مانتو قرمز با شال یا روسری مشکی

اگه یادتون باشه توی مقاله به سبزه ها شال یا روسری چه رنگی میاد از رنگ مشکی به عنوان پادشاه رنگ ها یاد کردیم دلیش هم این بود که این رنگ تقریبا با همه رنگ ها ست میشه. اما یکی از قشنگ ترین ترکیبات رنگی برای خوشتیپ تر شدن قرار گرفتن دو رنگ قرمز و مشکی در کنار هم است. 

استفاده از رنگ مشکی به همراه قرمز باعث چشمگیرتر شدن این رنگ میشه؛ رنگ مشکی با همه طیف‌های قرمز از قرمز آتشین و مایل به نارنجی تا زرشکی به خوبی ست میشه. این دو رنگ وقتی کنار هم قرار بگیرن یه استایل شیک و چشم نواز برای شما می سازن بنابراین به رنگ سومی نیاز نخواهید داشت اما اگه دوست دارید از رنگ سومی در استایل خود استفاده کنید طوسی گزینه مناسبی است.

مانتو قرمز با شال طوسی

عکس از صفحه paradiseestyle.ir

مانتو قرمز با شال یا روسری طوسی

طوسی جزء رنگ هایی است که با قرمز هم خوانی زیادی داره. همه طیف های طوسی از تیره تا روشن در کنار قرمز زیبا و چشم نواز میشه. انتخاب شال یا روسری طوسی در کنار مانتو قرمز به رسمی تر شدن استایل شما کمک بسیاری خواهد کرد.

مانتوی قرمز با شال سفید

عکس از صفحه scarf.kaban

مانتو قرمز با شال یا روسری سفید

ترکیب مانتو قرمز در کنار شال سفید هم استایل شما را شیک میکنه اما این رنگ یکم ریسکش بالاس ممکن شال یا روسری سفید برای همه زیبا نباشه در واقع اگه بخوایم مقایسه کنیم ترکیب قرمز با مشکی ریسک کمتری داره. یه چیز دیگه که باید بهش توجه کنید این که همه قرمز ها با سفید نتیجه خوبی نمیدن شال سفید با مانتوی قرمز روشن جذاب تره؛ این استایل مناسب قرارهای دوستانه و غیر رسمی است.

IMG_20220116_115343

عکس از صفحه garnet.online.shop

مانتوی قرمز با شال یا روسری شتری

ترکیب رنگ هایی که تا حالا بررسی کردیمُ معمولا زیاد دیدید اگه دوست دارید یه ترکیب جذاب و جدیدتر داشته باشید میتونید مانتوی قرمز رو با شال یا روسری شتری ست کنید. این رنگ خنثا، انرژی قرمزُ کنترل می‌کنه و شما رو حسابی شیک میکنه. رنگ شتری با بیشتر رنگ‌های خانواده قرمز هم‌نشینی خوبی داره اما بهترِ هنگام استفاده از این رنگ در کنار قرمز، از رنگ‌های قرمز که به نارنجی نزدیکِ، فاصله بگیرید. ترکیب پالتو یا مانتوی قرمز با شال یا روسری شتری، یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سفید

  • ناشناس ارسالی در

    مشکی بیشتر به قرمز میاد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها